maandag 15 mei 2017

The boysroom, blue, green, palms and a new lamp. Kinderkamer met de mini spot met add-on van Tjalle en Jasper.







Een nieuwe lamp voor Pepijn, wij mochten weer iets leuks ontvangen. Ik zeg wij, die bofkont van een zoon van mij treft het maar weer, ik had hem deze lamp beloofd, na bezorging had ik daar een klein beetje spijt van, ik wil er ook wel eentje. Hoe inventief, een bestaande lamp, de Mini-spot van Tjalle en Jasper, verander je eenvoudig in een hele nieuwe lamp, ontzettend leuk en heel geschikt voor de kinderkamer. Pepijn zijn kamer in dit geval, dus hij mocht kiezen welke add-on hij wilde gebruiken voor de lamp. Er zijn er twee, de kippenpootjes, mijn favoriet en deze met de astronaut. Leuke actie: via Kinderkamerstylist ontvang je deze maand gratis de add-on naar keuze bij aankoop van de Mini-spot. Ga naar dit blogbericht en volg de aanwijzingen.










Goede verlichting in huis is belangrijk, zo ook in de kinderkamer. Vooral in een kamer als die van Pepijn, een smalle lange ruimte met slechts een niet al te groot raam waar binnenkomend daglicht wordt tegengehouden door een enorme boom in onze tuin. En zijn moeder besloot ook nog eens de schuine wand in zijn kamer in een donkere teint blauw te schilderen. In een eerdere blogpost over zijn bedstee zie je wat we sindsdien hebben veranderd. Zo hing er een andere lamp, deze komt later boven zijn bank te hangen in een hoekje van zijn kamer en zat er een ander behangetje op de muur. Hij bepaalt tegenwoordig zelf wat er in zijn kamer komt en waar het een plek krijgt, zo was ik ineens een bijzettafel kwijt, daar moest de nieuwe lamp op staan en wilde hij nog graag wat plantjes erbij. In het tuincentrum koos hij twee hangpotjes en plantjes voor erin, thuis hingen wij deze aan de houten planken van zijn bed. 









We gebruikten weer wat restjes behang, ik deed dat ook op de muur in de kamer van Annabel en om dozen mee te beplakken, nu voor het blad van de bijzetttafel van Puik Art. Je kunt dit gewoon weer verwijderen als je het zat bent. Het is een echte grote jongens kamer, Pepijn is zo trots. Leuk te zien hoe hij hiervan kan genieten, hij kan uren bezig zijn in zijn kamer en houdt het zelf graag netjes, waar ik dan weer heel blij mee ben. Onlangs vroeg hij me of hij nog een ander tafeltje in zijn kamer mocht, voor bij zijn bank omdat hij graag een woonkamer in zijn slaapkamer wil. Van mij mag het, ik vind het fijn te zien dat hij zo geniet van zijn eigen plek in ons huis Ik deed hetzelfde toen ik een klein meisje was, ik verschoof de boel graag en veranderde regelmatig mijn kamer, net zoals ik nu nog steeds doe.




2 opmerkingen:

  1. Heerlijke kamer heeft Pepijn toch! Dankjewel voor je vermelding! Ik heb je prachtige foto's gepind. xx

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!