donderdag 17 november 2016

★ Before and after #2 Our 'new' livingroom. After: green and mustard yellow. Voor en na, woonkamer. Na: groen en okergeel.







De nieuwe kleur, Sapphire van Painting the Past, op de voorheen roze muur. Wat een warme kleur, een fijne teint groen, heel geschikt voor deze tijd van het jaar. Ik wil nu het liefst een zooi planten in huis halen, nog meer, het groen activeert een drang naar meer groen. Ik kan niet wachten tot ik weer een zooi kerstbomen in huis kan halen, was het maar zover, ik ben ontzettend benieuwd hoe het er allemaal uit zal zien. Voor wie zich afvraagt of de nieuwe wandkleur wel past bij het okergeel van de bank en het marmer en beton behang, met ook weer geel, kijk en laat gerust weten wat je er van vindt. Smaken verschillen, wie weet heb je een leuke andere suggestie, mag allemaal. 
















Opruimen, foto's maken, kinderen vragen of ze even uit beeld willen gaan, foto's editen, het neemt altijd wel even wat tijd in beslag. Vooral wanneer er eentje een film wil blijven kijken en niet van plan is van de bank te komen, ik moet maar wachten tot de film voorbij is. De ander heeft de grootste lol door eerst uit beeld te gaan om dan snel ineens toch voor de camera te verschijnen. Ze wil niet als zij mijn onderwerp is en ik graag foto's wil maken van haar maar nu kan ze het niet laten. Heerlijk stel, ik werk er wel omheen, het is tenslotte ook hun huis. Ik heb maar even, op de grijze dagen is er gebrek aan goed daglicht, ik grijp mijn kans zodra er wat licht binnenvalt. 








9 opmerkingen:

  1. Ha, ik wilde dat je mij nu kon zien, op net zo'n oker bank naast net zo'n groene muur. Onze is iets bleker, de muur.

    Jammer! Ik had graag het donkerrode gezien :) Maar deze combi vind ik zelf ook mooi dus ik snap je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, heb ik je zomaar lekker gemaakt met die kleur kom ik met iets heel anders, stom ook ;-)
      Ik snap je helemaal en ik moet zeggen dat die kleur me ook niet loslaat, ik ben alleen niet zo van de verspilling, daar ben ik nogal rigide in, dus als er meer dan een halve blik verf blijft staan kan ik bijna geen nieuwe blik bestellen, vooral niet als ik weet dat ik ook daar maar de helft van zal gebruiken. Vandaar dat we toch maar deze groen gebruikten die ik over had van Annabel haar kamer. Maar ons kennende zal er vast nog eens een andere kleur volgen, dus hou vol, haha, wie weet komt de kleur Rosewood alsnog eens voorbij. Liefs!

      Verwijderen
  2. Zo'n mooie kleur!! Ook perfect in combinatie met die jullie mooie bank.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, leuk hรจ, hoeveel er eigenlijk valt te combineren. Leuk om op deze manier weer iets anders te kunnen laten zien, ik moet me natuurlijk wel wat blijven onderscheiden en het roze met geel is nu zoveel overgenomen, wat erg leuk is om te zien, toch is het voor mij dan tijd voor iets nieuws. Fijn weekend, liefs!

      Verwijderen
  3. Hoi, hier dan opnieuw mijn reactie maar dan vanaf mijn computer ipv mijn Iphone. Nieuwe kleur is mooi en gewaagd. Persoonlijk vond ik het lichtroze mooier met het Lilesadi behang matchen, dus wellicht een ander behangetje ;-) Heb pas hele mooie gezien van Eijfinger, weet alleen niet hoe die serie heet (was met goud en wat nieuwe winterkleuren). Fijne zondag nog! Groetjes, Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel eerlijk, ik ben gewoon een roze meisje, ik vind dit het mooist passen in ons huis bij de witte vloer en de rest maar ik gil eens iets, dat ik wel iets nieuws wil, en AR denkt ik smeer snel een nieuwe kleur op de wand voordat ze weer een peperduur nieuw behangetje uitzoekt. Dus nu mis ik het roze waar ik zo dol op was en zit ik nog steeds met de gele bank waarop ik best uitgekeken was en zit ik met het behang in mijn maag waar ik eigenlijk juist heel dol op ben, ik vind het marmer met beton en een kleurtje zo'n mooie onderbreking van alle het strakke en rechte en saaie in ons huis. Ik vind ook het Palm behang wat Pepijn in zijn kamer heeft mooi, in zwart met goud maar het steekt zo af bij al het lichte dat ik dit een beetje te in your face zal vinden, denk ik. Het liefst plak ik op werkelijk alle wanden een behangetje, lekker van alles door elkaar, in pastel kleuren, met goud, beetje zwart, maar geld groeit niet aan de boom en uitgekeken zijn op een kleurtje is een ding, dat kost je een pot verf, uitgekeken zijn op behang waarvoor je minstens €300,- heb betaald is een ander verhaal. En dus rommel ik wat aan, ben ik niet zo weg van deze nieuwe kleur en ben ik aan het bedenken wat ik nu dan ga doen.
      Uiteindelijk had ik de muur roze moeten laten en een nieuwe hoes voor de bank moeten kopen. Oeps.

      Verwijderen
    2. Haha.... eerlijk! Ik hou ervan. Zwart behang is idd heftig had ik in ons oude huis (wat net verkocht is), was mooi maar zou ik niet nog een keer doen. Nou ik wacht het roze af en je nieuwe hoes ๐Ÿ˜‰

      Verwijderen
    3. Ik denk dat ik het roze er niet meer door krijg dit jaar, de rest wil al kerstbomen halen (ik eigenlijk ook wel, fuck 5 december, wij willen bomen in huis ๐Ÿ™Š) ๐Ÿ˜‚

      Verwijderen

Love to hear from you!