vrijdag 17 juli 2015

★ Gefeliciteerd, lief meisje van me..




Vandaag vieren wij jouw verjaardag, ons prachtige meisje, ons extra cadeautje. Lieve kleine Bella, pittig ding, dochter, zusje, kleindochter, nichtje, buurmeisje. Gefeliciteerd met alweer je 3de verjaardag, je hebt ons flink aan het werk gezet de afgelopen jaren, we moesten even wennen na je makkelijke broer waardoor wij niets gewend waren maar wat ben je een heerlijk kind, blijf ons vooral testen, je grenzen opzoeken en verleggen, ontdekken en onderzoeken, spelen en leren, zoveel je wilt. Ik hou van je, bewonder je en ik sta achter je.
Liefs, mama.










Vanaf nu een korte break, pauze, tussenstop, etc. Bedankt voor de ontzettend lieve reactie's op het vorige blogbericht, via de blog, Facebook en Instagram of persoonlijk. Ik waardeer het enorm, lees het allemaal en hoop je een reactie terug te kunnen geven (soms zie ik het over het hoofd, per ongeluk). De verhalen van anderen, de herkenning en complimenten zijn fijn om te lezen, ik blijf het bijzonder vinden hoeveel 'vreemden' zoveel met elkaar delen, lief zijn voor elkaar en je complimenteren. Fijn.




6 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je dochter.
    Las je vorige verhaal, kippenvel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie mooie dochter! Wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt. Fijne dag vandaag. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van deze heerlijke dag !..gefeliciteerd met je meisje liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Susanne, gefeliciteerd met jullie mooie meisje ! Ik heb nog steeds bewondering voor je manier van schrijven en je foto's ! Perfecte mix van gezin en je vak, interieur, styling.... Ik lees altijd je blogs en dus ook van het enthousiasme van de mintgroene woning naar de spannende ervaringen met de bevallingen tot nu een feestdag ! Geniet er nog van en ik hoop na de rustpauze snel weer wat te mogen lezen van je !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie foto's weer van je meisje! Gefeliciteerd alsnog...

    Groetjes,

    Stephanie
    http://coosje-blog.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!