woensdag 24 juni 2015

★ Winnaar!! Painting the Past, Morning Tea


 


Winactie
Een roze wand, een oud kastje, eettafel, ledikant of kleine dingen in huis die wel een verfje kunnen gebruiken. Ik heb ze gelezen, de reacties op het bericht over deze winactie. Allemaal even leuk, vooral omdat ik ervoor koos de kleur te bepalen, Morning Tea en het even afwachten was of daar wel reacties op zouden komen. Painting the Past gunt iedereen wat meer kleur in huis, er is keuze genoeg uit prachtige kleuren, echt de moeite waard om te bekijken. Mocht je een kijkje willen nemen, in de map met handbeschilderde A4 stalen, mag je altijd bij mij langskomen, kleuradvies is gratis wanneer je bij mij de verf bestelt. Kleuradvies aan huis is ook mogelijk, vraag gerust naar de mogelijkheden en mail me: info@frivole.nl











Winnaar
Omdat zelf een winnaar kiezen een te moeilijke opgave is en er een handig systeem voor is dat alle namen aan een nummer koppelt en één nummer als winnaar naar voren haalt heb ik voor die methode gekozen. 
De winnaar is de naam die hoort bij het winnende getal: Esther Jansen
Gefeliciteerd! En leuk dat je mij de kleur liet bepalen ;-) 
Zou je mij je gegevens willen mailen zodat ik dit kan doorgeven aan Painting the Past en zij je het gewonnen blik muurverf op kunnen sturen?
Heel veel woonplezier in je roze woonkamer!



Styling & fotografie: ©FRIVOLE




2 opmerkingen:

  1. Ooooh! Zo blij! Nu moet de woonkamer dus geverfd, hoera!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Susanne, dit slaat even niet op bovenstaande foto's (hoewel ik die ook prachtig vind :-)), maar des te meer op de open en krachtige reactie van jou op mijn blog. Ik fungeer graag als 'penvriendin': misschien omdat we op de zelfde manier in het leven staan. Genietend van de kleine dingen, de schoonheid om ons heen, maar ook niet weglopend voor de pijn van het leven.
    Dikke knuffel van mij.

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!