dinsdag 24 maart 2015

#DutchDesign -Boeien by Ka-Lai Chan voor Puik Art




Salt-n-Peppa
Gebruiksvoorwerpen mogen best mooi zijn, wat mooi is mag gezien worden. Ik houd er van dingen toe te voegen aan het interieur die je aan het denken zet, waar je eventjes naar moet blijven kijken om te zien wat het is. De welbekende zout- en pepermolen kennen we nou wel, tijd voor iets anders. Toegegeven, ik heb er nooit bij stilgestaan op zoek te gaan naar een design peper en zout setje, bij mij blijft het eigenlijk gewoon in de winkelverpakking zitten die ik ver weg stop in de keukenla. Elk weekend stoor ik me weer flink aan dat zoutvaatje van een bepaald merk wat ongezellig staat te zijn op mijn eettafel omdat Anne-Roel zout op zijn vers gekookte eitje wil.








Handgeblazen design by Ka-Lai Chan
Jullie hebben al eerder kennis mogen maken met de heren van Puik Art, zij nemen ontwerpers onder hun hoede en laten hen doen waar ze goed in zijn, ontwerpen. Designers blij, wij blij. Waarom wij blij? Omdat ik vrijdagochtend zomaar weer een pakje kreeg en mooie nieuwe items mocht fotograferen en jij bij deze kans maakt om ook een pakje te ontvangen met dit puike setje boeien. Een ontwerp van Ka-Lai Chan, 'Bijzonder stijlvol peper- en zoutstel van handgeblazen glas en een voet van kurk. Als je de vaatjes een tikje geeft, schommelen ze als een boei in het water speels heen en weer'. Het peper- en zoutstel dat zeker gezien mag worden op de ontbijttafel en in mijn nieuwe keuken.

Win, win, win, win!
Wouter mag niet meer meedoen, hij won de vorige keer en is nu de gelukkige eigenaar van de prachtige design klok, de Clork maar de rest mag een poging wagen. Wil jij je eigen puike design peper en zout setje, laat dan een reactie achter onder dit bericht op mijn blog, deel het bericht op Facebook of regram op Instagram, of alle drie, het kan zomaar zijn dat je dan extra kans maakt, tel je mee voor twee, of drie, enz. Door te delen maak je niet alleen kans dit mooie setje te winnen, ook help je talentvolle designers een podium te geven om zo hun ontwerpen extra te promoten. 


Styling & fotografie: ©FRIVOLE





12 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend mooie giveaway!!!! Ik doe niet zo heel vaak mee maar dit is echt te verleidelijk om mee te doen... prachtig zijn ze! ik maak graag kans :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leuk hè! Ik vind het zo'n mooi setje, staan hier nu op het aanrecht alle aandacht op te eisen, heel stijlvol setje, leuk dat je meedoet!

      Verwijderen
  2. Super leuk... Ook nooit iets wat in me op zou komen een stijlvol peper en zout stelletje maar wat je zegt, die lelijke verpakkingen op een gezellige tafel is een doorn in het oog (zo ook mayonaise, kunnen ze daar ook wat voor ontwerpen hihi) Dit setje zou ik zeker laten staan gelijk ter decoratie in mijn (open) keuken... ღღღ

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms weet je niet eens dat je iets wil totdat je het voorbij ziet komen ;-) ik vond het zo'n fijn cadeautje, leuk dat je meedoet Ramona. Liefs!

      Verwijderen
  3. Wow, dat is een mooi setje. Het oog wil tenslotte ook wat, ook ideaal voor bij mijn vers gekookt eitje in het weekend!
    Ik doe heel graag mee met deze give away!

    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi hè, heel eenvoudig en daardoor zo prachtig.. Wat een verwennerij voor je vers gekookte eitje ;-) fijn weekend Henny! Hoe gaat het in mijn oude buurtje?

      Verwijderen
  4. Bij Puik Art maken ze echt zulke bijzondere mooie dingen. Dit is er weer een prachtig voorbeeld van. "
    Wat heb je er een prachtige fotoreportage van gemaakt. Je zet het setje zo prachtig in de etalage.
    Ik waag graag een kansje op het stijlvolle setje.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief dat je me ook complimenteerd op de foto's, Margaret, vind ik heel fijn om te horen. Ik vond het best een uitdaging ze een beetje origineel op de foto te zetten maar heel leuk om mee te 'spelen'. Leuk dat je een gokje waagt, fijn weekend!

      Verwijderen
  5. Een prachtig setje! Zou super staan bij het zondagmorgenontbijt! Mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn echt super leuk. Doe graag mee met de give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw,had dit gemist,sorry..
    Mag ik nog meedoen ?
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!