vrijdag 10 oktober 2014

★ New Rosa Rugosa store!


















Styling & fotografie: ©FRIVOLE -2012





Een leuk nieuwtje, met name voor de Noorderlingen in ons land. Rosa Rugosa opent binnenkort een winkel in Groningen. Het is één van mijn favoriete winkels. Rosa Rugosa verkoopt o.a. oude Zweedse keukenbanken. Jaren geleden kochten wij er eentje voor bij onze eettafel, in de kleur lichtblauw. Vervolgens verfde ik deze in een fris groen kleurtje, te zien op bovenstaande oude foto's. De zittingen gestoffeerd met stof van Tilda maakte ik zelf. Weer iets later verfde ik de keukenbank in een donkere blauw/grijs tint, hier te zien in een blogpost, hier lees je ook meer over de vroegere functie van de keukenbanken. Je vindt er nog veel meer prachtige oude meubels uit Zweden, zoals bijvoorbeeld Pepijn zijn bed, gecombineerd met ander moois uit verschillende windstreken. Buitenkookpannen, manden van gerecyclede autobanden, biologische lekkernijen, voddenkleden, van alles is er verkrijgbaar. De tinnen blakertjes op de eettafel hierboven kocht ik er ook. Dit alles ook te koop in de webwinkel, mocht je niet kunnen wachten tot de opening van de winkel in Groningen kun je natuurlijk ook een bezoek brengen aan de prachtige winkel in Oldeberkoop. De winkel in een oude herberg in het monumentale dorpje is zeker een bezoekje waard. Het ligt middenin een bosrijke omgeving, eerst een lekkere boswandeling en daarna shoppen, of andersom. Wat u wilt.. 

L♥VE



2 opmerkingen:

Love to hear from you!