zaterdag 11 oktober 2014

★ Miniwoonboek
























©miniwoonboek





Het miniwoonboek vol inspiratie voor de kinderkamer. Je kunt het vandaag en morgen nog bestellen in de pre-sale, lees hier meer. De eerste beelden zijn al veelbelovend, ik kan niet wachten tot ik het uiteindelijk in mijn handen heb. Een boek met foto's van echte kinderkamers uit Nederland, België en Engeland. Tom en Britt van woonblog delen daarnaast ook nog eens de leukste diy's, kinderwebwinkels én shopadresjes in Gent, Antwerpen, Brussel, Leuven, Brugge, Amsterdam en Parijs met je. Maar liefst 240 pagina's met de meest prachtige foto's, alles over de kinderkamer. Voor mij persoonlijk ook een klein feestje, de kamertjes van Pepijn en Annabel hebben een plekje gekregen in het boek. Ik weet nu al dat ik erg onder de indruk zal zijn, Tom zijn fotografie is een lust voor het oog, hij weet de juiste sfeer goed vast te leggen. Nu wij gaan verhuizen heeft het boek ineens een flinke emotionele waarde, de allereerste kamertjes van onze kinderen staan hierin voor eeuwig vastgelegd. Heel bijzonder. Tom en Britt, wij zijn jullie reuze erkentelijk, bij deze van harte gefeliciteerd met de druk van alweer jullie tweede woonboek.  

L♥VE






1 opmerking:

  1. Het is toch heel leuk om de kinderkamers van jullie kids erin terug te zien , mag je stiekem best een beetje trots op zijn :P !!
    Lieve groet,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!