dinsdag 14 oktober 2014

★ Just a few more days..













Zaterdag gaan we verhuizen, met een deel van onze inboedel. De rest halen we in de weken die volgen wel op, het oude huis hoeft pas per 3 november helemaal leeg te zijn. Er is ongelofelijk veel werk verzet, er wordt momenteel hard gewerkt en ook na de verhuizing zullen we nog wat werk moeten verzetten. Maar we gaan verhuizen. De nieuwe vloer beneden ligt inmiddels, vandaag zijn ze boven gestart. Zaterdagochtend zal de laatste ochtend zijn dat wij in dit huis zullen ontwaken, Pepijn moet 's ochtends naar zwemles en daarna zullen we onze spullen vervoeren naar het nieuwe huis. Ik ben moe en totaal niet meer in staat iets te bedenken of beslissen. Ik kan geen behang of verf kleurstaal meer zien. Mijn archief, alles wat ik in mijn hoogblonde hoofd heb opgeslagen, is tijdelijk niet beschikbaar. Gelukkig heb ik natuurlijk alles van te voren al zoveel mogelijk bedacht, kleuren zijn uitgezocht en het behang zit op de muren. Op een heel klein stukje in Pepijn zijn kamer na, nadat Anne-Roel en ik twee keer een baan behang hebben verprutst en elkaar steeds minder lief begonnen te vinden hielden we het tijdelijk voor gezien. Soms moet je iets voor later bewaren. Vandaar nog even geen foto's van de wand met het bamboo behang. Het woods behang van Cole & Son zit er in elk geval op. Blij mee..

L♥VE





9 opmerkingen:

  1. Pffff, die laatste loodjes ook altijd :(
    Sterkte hoor en denk om jezelf !!!
    Lieve groet,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kijk zo uit naar het eerste luie weekend in het nieuwe huis, Stella.. Ben er echt aan toe. Liefs!

      Verwijderen
  2. Dat behang vind ik nog steeds zo mooi! Ik blijf zoeken naar een wandje in mijn huis waar hij tot zijn recht kan komen...

    Veel succes met overhuizen. Het wordt vast beter na 3 november als alles weer op 1 plek is en jullie allemaal weer een beetje rust krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk hè, Danielle.. Vind je vast wel een plekje voor. En anders een paneel behangen wat je op kunt hangen of tegen een muur kunt zetten, doe ik beneden ook, ik houd nu eenmaal van behang en wil graag verschillende combineren en afwisselen..

      Verwijderen
  3. Wat knap dat jullie zo hard gewerkt hebben en zaterdag al kunnen overhuizen! Zo benieuwd hoe het er straks uitziet met jullie spulletjes erin. Veel succes met de laatste loodjes... Komt allemaal goed! Dikke kus, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je het huis ziet zou je niet denken dat we dit weekend al over kunnen, Marieke, het is nog zo'n chaos en geen enkele ruimte is echt af... Toch blijven we er vertrouwen in hebben, nog 'even' de laatste dingen inpakken in het oude huis en gaan.. Liefs!

      Verwijderen
  4. Ach het is allemaal menselijk, onder stress kun je minder verdragen :) Ben heel benieuwd naar de woning in ingerichte staat en wens jullie veel geluk in jullie nieuwe thuis! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook reuze benieuwd hoe onze spullen straks in de nieuwe ruimte staan, ik denk dat het niet helemaal in verhouding zal zijn, Annasoer ;-) tijd voor nieuwe meubels, komt nog wel.. Lieve groet!

      Verwijderen
  5. Wat gaaf! Dat is echt iets om naar uit te kijken! Het behang is in ieder geval heel erg goed geslaagd :)

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!