zaterdag 4 oktober 2014

★ Bella's new room












Styling & fotografie: © FRIVOLE





Er is deze week weer vreselijk veel werk verzet in het nieuwe huis. Ik ben er sinds maandagavond niet meer geweest, het zal voor mij straks weer een feestje zijn om binnen te stappen en het huis wederom heel anders aan te treffen. Je kunt nu echt resultaat zien. De badkamer boven is zo goed als klaar, helaas brak de glazen douchewand zomaar in ontelbaar kleine glassplinters. Een kleine tegenvaller, we wachten nu op de nieuwe. De badkamer beneden is al helemaal betegeld, inclusief bad, er moet alleen nog een wastafelmeubel bevestigd worden en ook daar komt een glazen douchewand, een grote. Maandagavond hebben Anne-Roel en ik de eerste wand in Pepijn zijn nieuwe kamer behangen, vandaag hoop ik te beginnen met de andere wand. De behangetjes zijn prachtig, hij is er zo blij mee. Voor Annabel ben ik er nog niet helemaal uit, ik hoop dat het gaandeweg een beetje zal komen, ik ben nu met zoveel dingen tegelijk bezig dat ik het overzicht een beetje kwijt ben. Het eerste behangetje wat ik voor haar heb uitgekozen is het blauwe behang op de foto's met de mooie vogeltjes in pastelkleurtjes. Het behang combineert goed met andere kleuren. Ik heb verschillende handgeschilderde A4 stalen uit mijn stalenboek van Painting the Past gebruikt om diverse combinatie's te maken. De leukste laat ik je hier zien. Je ziet duidelijk dat je een hele andere sfeer krijgt door alleen één kleur te veranderen. Het is zo leuk om met kleur te 'spelen', ik blijf het fascinerend vinden wat je met kleur allemaal kunt. Ik zal vandaag flink wat foto's maken van het nieuwe huis zodat ik de komende week weer alles met je kan delen..

 L♥VE



11 opmerkingen:

  1. Wat gaaf, dat behangetje met die vogels is zo mooi. Vind de kleurencombinatie van de tweede foto erg mooi. Geeft het geheel net wat meer pit.
    Suc6 met de verdere klussen.
    Erg leuk, dat je het zo met ons deelt.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is de kleur 'sweetheart', Henny.. zo'n leuke naam voor dit kleurtje. Annabel haar ledikant heb ik in deze kleur geverfd, ik denk erover haar zacht roze kast in dit kleurtje te verven zodra zij een nieuw bed krijgt. Geloof dat ik de komende maanden genoeg te doen heb ;-)

      Verwijderen
  2. Ow wat leuk weer.....ik zou denk ik voor de laatste optie gaan ;P
    Wens jou/jullie succes en wacht met spanning af op de volgende foto's !!
    Lieve groet en een gezellig weekend,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meedenkt, Stella.. Op Facebook koos nog iemand dezelfde combinatie als jij, Stella. Ik denk nog even verder.. Misschien kies ik ook nog wel een behangetje voor erbij.. Liefs!

      Verwijderen
  3. Ho alle combinaties vind ik leuk!....
    Ik zou lang twijfelen moest ik dit moeten kiezen:-)
    Hopelijk was het een leuk feestje, de confrontatie met alle veranderingen
    Nog veel succes
    Groetjes Jilly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind ik ook heel moeilijk, Jill Garcy.. Ik heb de wand behangen, dat ziet er in elk geval al prachtig uit. De rest komt vanzelf. Fijne zondag!

      Verwijderen
  4. Oh die word weer leuk ! Ik zou het wel weten ! Ben benieuwd ...

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je maakt me nu heel nieuwsgierig, Petra.. ;-) Fijne zondag!

      Verwijderen
  5. :-) de combinaties zijn allemaal mooi hoor .. maar ik zou ook voor het laatste gaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zeg niks behalve dat het er allemaal heel mooi uit ziet. Ben benieuwd naar de foto's van je huis ! Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!