zondag 28 september 2014

★ Tea-time!























Styling: Annabel ;-) 






"Ik wil zo graag weer een keertje een weekend gewoon thuisblijven", Pepijn is het heen en weer gereis van en naar opa's en oma's of het nieuwe huis een beetje zat. Volkomen begrijpelijk. We zijn alle vier toe aan rust. Ik vergeet dingen en maak fouten, allemaal te wijten aan de vermoeidheid. Alle twee de huizen zijn nu een rommeltje. In het nieuwe huis wordt volop geklust en geverfd, er staat een badkuip in de woonkamer, er liggen stapels tegels in de werkkamer, potten verf in een hoek, gereedschap en andere toebehoren in de slaapkamers, nog geen enkele ruimte is klaar. In het oude huis staan overal dozen, al dan niet klaar om te worden vervoerd naar het nieuwe huis. Er liggen stapels spullen klaar om ingepakt te worden, vensterbanken raken leeg en er verdwijnen steeds meer accessoires in dozen. Het huis raakt leger en leger. Wij merken dat de afgelopen jaren, met de zorg voor mijn schoonmoeder en haar partner, het overlijden van hun beide en alles wat daar bij kwam kijken aan regelwerk er flink in heeft gehakt. Ondertussen was ik zwanger en werd daar ook 'nog even' ons kleine meisje geboren. Onze reserves waren eigenlijk al op, hoe we nu toch weer zo actief zijn vind ik verbazingwekkend en tegelijkertijd vrees ik dat de klap waarschijnlijk nog zal komen. Die komt meestal wanneer de rust is wedergekeerd en je het niet meer verwacht. Dat zien we dan wel weer, het is nu zaak dat we zo snel mogelijk kunnen verhuizen naar het nieuwe huis. Dat alles ook echt klaar zal zijn is niet eens belangrijk, het meest belangrijk is dat we straks op één plek zitten en kunnen blijven zitten. Dat Pepijn kan beginnen aan zijn nieuwe leventje op zijn nieuwe school en ik zo snel mogelijk mijn draai kan vinden in het nieuwe ritme. Nog een fijn voordeel, Anne-Roel zit veel in Amsterdam en Amersfoort, vanuit ons nieuwe woondorp scheelt dat een uur per dag in reistijd vergeleken met onze huidige woonplaats. Annabel merkt niet zoveel van alle veranderingen, zij houdt graag thee partijtjes. Stiekem ben ik daar af en toe best jaloers op... 


 L♥VE


8 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat het allemaal wat stress met zich meebrengt. Maar als jullie er straks wonen is het vast prachtig! Wij hadden dat de laatste weken in ons appartemtn ook. Ik vond het er totaal niet gezellig mee, de helft lag al in ons nieuwe huis en ook hadden mijn vriend en ik geregeld woordewisselingen door het vele klussen. Succes nog even, ben heel benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier hebben vooral de kinderen veel ruzie, erg ongezellig.. Morgen gaan we behangen, Dita.. Dan komt er eindelijk wat leuks!

      Verwijderen
  2. Heerlijk om te zien dat Annabel zo lekker aan het studderen is met haar poppen en knuffels ;)
    Geniet met je gezin even van een rustige zondag !!
    Lieve groet,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rustige zondag konden we ons helaas niet veroorloven, Stella.. Wel weer flink wat kunnen doen, schiet aardig op nu. Fijne avond!

      Verwijderen
  3. Lieve Susanne ik voel met je mee! je hebt waarschijnlijk gelijk wat betreft de klap die later komt... ik herken dat wel: doorrennen en doorrennen en je gevoelens aan de zijlijn zetten. Maar op het moment dat je alles kan laten komen, zul je je op een plek zult bevinden waar geen chaos is: je nieuwe thuis. Misschien valt alles dan nog wel mee! Wat speelt Annabel heerlijk met haar knuffels... Als ik het mij kon veroorloven om een pop gratis weg te geven zou zij een goede kandidaat voor een Annasoerpop zijn: zij speelt zo vol overgave met haar poppen! Heel veel succes met het klussen en inruimen: ik blijf volgen ;) xxx Annasoer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is lief Annasoer.. De auto's blijven toch nog favoriet en Duplo vindt ze tegenwoordig ook erg leuk. Maar de buggy met pop gaat overal mee naartoe..

      Verwijderen
  4. Ik woon in mijn zesde huis ... het vierde huis waar we in gingen wonen met kleine kinderen, die ook nog eens tijdens de laatste verhuizing ziek waren. Onze huizen waren altijd klushuizen ... en de klap ... ja die kwam en altijd op een onverwacht mome
    nt... sterkte en succes met de laatste loodjes en hopelijk is de klap niet te hard ... xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kijk zo uit naar de rustige ochtenden, lekker wandelen, beetje luieren.. Komt nog wel, Nellie..

      Verwijderen

Love to hear from you!