donderdag 25 september 2014

★ Candlelight











Styling & fotografie: ©FRIVOLE





Hallo heerlijke herfst! Het heeft iets te maken met de frisse lucht, het briesje dat rode wangen op je gezicht tovert. Ik zeg dag tegen de lome lange dagen en geniet van de dosis energie die de heerlijke frisse lucht met zich meebrengt. Ik houd van donkere avonden, kinderen die naar bed gaan als het donker is, zoals het eigenlijk hoort. Het menselijk lichaam reageert op dag en nacht, je valt zoveel lekkerder in slaap in het donker. Vanwege de drukte omtrent de verbouwing en naderende verhuizing kijk ik enorm uit naar lange boswandelingen met de kinderen en onze honden waar wij zoveel van houden. Laarzen aan en tassen vol takken, bladeren en alles wat we maar kunnen vinden mee naar huis. Ik mis momenteel nog iets, de fijne sfeer in huis. Kaarslicht, samen in elkaars armen onder een plaid op de bank, ik met een kop thee. Bijna alles zit al in dozen en wat nog niet in dozen zit zal ik de komende weken gaan inpakken. Wij nemen iedere keer een paar dozen mee als we naar het nieuwe huis vertrekken zodat we straks niet in één keer heel veel moeten verhuizen. Wij willen verhuizen in de herfstvakantie, bij ons van 10 t/m 19 oktober, zodat Pepijn daarna kan beginnen op zijn nieuwe school. Dit is al over een paar weken. Er moet nog heel veel gebeuren. En dus maken wij lijstjes en proberen zoveel mogelijk te realiseren in korte tijd. Maar wat is het heerlijk om onze plannen en ideeën tot uitwerking te zien komen, de verfkleuren zijn gekozen en de verf is binnen. Ik kan niet wachten tot het klaar is en ik je alles kan laten zien..

 L♥VE



2 opmerkingen:

  1. Kaarslicht, donkere dagen, ik hou hier ook van en ik moet zeggen dat eigenlijk elk jaargetijde wel iets moois & knus heeft.
    Hopelijk kun je deze week nog weer wat meer laten zien van jullie nieuwe huis ;)
    Lieve groet,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je heerlijk nieuwsgierig, Stella, hahaha.. Ik ga echt zoveel mogelijk laten zien, nu komt het leukste deel van de verbouwing vind ik.. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!