dinsdag 19 augustus 2014

★ Sold!

Styling & fotografie: ©FRIVOLE




Tweede Pinksterdag plaatsten wij een 'Te koop' bord in onze voortuin, direct de eerste dag waren er drie aanvragen voor een bezichtiging, gevolgd door meer. Ik heb nog nooit zo vaak opgeruimd en zoveel gepoetst als in die weken, niet mijn favoriete bezigheid. Mijn auto'tje werd een kleine opslagplaats, volle wasmanden en meer dingen die ik even weg wilde werken zette ik tijdelijk in de auto. Vanuit mijn opleiding en werk als verkoopstylist weet ik gelukkig als geen ander waar ik op moet letten en wat ik kan doen om de verkoop te bevorderen. Onze verwachting was binnen een half jaar ons huis te verkopen, het werd binnen vijf weken. Ineens kan het allemaal heel snel gaan. Per 3 november zijn wij niet langer eigenaar en bewoners van deze fijne jaren-30 woning waar wij zeven jaar geleden zo verliefd op werden. Het was de kleinste woning die we toen bekeken en het voldeed niet eens aan alle eisen die we toentertijd stelden. Zo zie je maar weer dat de liefde zich niet laat leiden door het verstand en je hart je soms een andere richting in stuurt. Zeven jaar lang hebben wij hier met veel plezier heel fijn gewoond. Ik moet nog steeds wennen aan het idee dat het straks tot het verleden behoort en we alle lieve buren gedag hebben gezegd. Wij begonnen hier met zijn tweetjes en een kat, daar kwamen vervolgens twee honden en twee kinderen en vier (inmiddels drie) goudvissen bij. Ik begon met Frivole wat zich ontwikkelde tot wat het nu is. Allemaal mooie herinneringen waar we met veel liefde op terug kijken. Ik begin met sorteren en inpakken en hoop dat het idee langzaamaan zal gaan wennen..


L♥VE

16 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Dat is inderdaad heel snel, vijf weken. Zeker in deze tijd.
    Veel succes met inpakken.
    en veel sterkte met afscheid nemen.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je!
      Kijk een beetje op tegen het inpakken, we hebben toch flink wat spullen in huis verzameld de afgelopen jaren ;-)

      Verwijderen
  2. Tjonge, dat kan dan nog veel werk opleveren zo ineens! Wel fijn dat je vlak voor de winter dan over bent en kunt beginnen met het volgende hoofdstuk uit je leven! Veel geluk! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Annasoer, ik vraag me af waar ik moet beginnen, haha..

      Verwijderen
  3. Hoi Susanne,

    Ik volg je al een behoorlijke tijd, een stille lezer ;-). Wat goed dat jullie het huis zo snel hebben weten te verkopen, het is ook een prachtig huis. Als ik met de honden langsloop of ik fiets met mijn dochter dan moet ik altijd even een blik op het huis werpen. Je inspireert me enorm. Daarom vind ik het jammer dat je onze buurt gaat verlaten, maar gelukkig blijft je blog er nog wel ;-). Heel veel geluk en liefde toegewenst voor in jullie nieuwe woning.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Owww, wat lief! Dankjewel Henny! Ik blijf ook daar gewoon bloggen en alles delen, hoop ook meer tijd te vinden voor nieuwe diy's en ik kan natuurlijk nieuwe foto's tonen van het nieuwe huis, hoop je te blijven inspireren. Liefs!

      Verwijderen
  4. Wat heerlijk voor jullie, gefeliciteerd !!!
    Hebben jullie inmiddels al een ander huis op het oog/gekocht, hoop dat we daar snel meer over lezen !
    Lieve groet,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je, Stella.. Ineens gaat het heel snel. Ik zal zeker zoveel mogelijk delen en hoop na de verhuizing veel nieuws te kunnen laten zien. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow dat is snel..gefeliciteerd...
    Het is dan ook een fantastich huis wat ik zo op de foto's heb gezien..
    Hebben jullie inmiddels al wel een nieuwe liefde (huis) gevonden ??
    Ik wens je veel succes met inpakken en uitpakken straks..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Chris! We hebben ook al iets anders, moet nog het één en ander aan gebeuren en dan kunnen we verhuizen, erg spannend!

      Verwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd!!
    Heel veel succes met jullie nieuwe woon/klusavontuur!

    Fijne dag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, lieve Els! A.s. maandag gaan ze aan de slag, benieuwd hoe snel het zal gaan allemaal..

      Verwijderen
  8. Wat heerlijk dat jullie huis zo snel verkocht is! Helaas moeten wij nog even geduld hebben. Enne dat van die wasmanden herken ik helemaal, haha!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wie weet heb je binnenkort zomaar een bod binnen, Claudia.. Hoef je niet meer de wasmanden te verstoppen ;-)

      Verwijderen
  9. Gefeliciteerd! Wat een spannende tijd voor jullie, ik ben erg benieuwd naar jullie nieuwe plek. Wordt vast nóg mooier! Veel geluk, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel spannend! Kijk enorm uit naar het moment dat we alles achter de rug hebben en kunnen gaan wennen aan het nieuwe leventje.. Liefs!

      Verwijderen

Love to hear from you!