donderdag 14 augustus 2014

★ Me in Dutch interior magazine Ariadne at Home







Ariadne at Home-September 2014






Er is zoveel gebeurd de afgelopen weken, ik zou best een paar dagen extra in een week kunnen gebruiken. Ik pleit voor een tiendaagse week, zes doordeweekse dagen en vier weekenddagen. Ik wil graag alles met je delen en zal ook echt met je terug kijken op de vakantieweken in komende blogposts maar nu deel ik eerst even dit fijne nieuwtje. Deze maand staat er een kort interview in het septembernummer van Ariadne at Home, met mij! Maartje benaderde mij met de vraag of ik hieraan wilde meewerken en ik zei daar uiteraard zonder nadenken direct volmondig 'ja' op. Reuze leuk om mijn eigen foto's zo terug te zien, ik ben er vreselijk blij mee. Afgelopen maand begon deze serie, met iedere maand een andere interieur blogger. De getalenteerde Souraya Hassan met haar inspirerende Binti Home blog ging mij voor. Het septembernummer ligt nu in de winkel. Ik zou voor deze keer het interieurtijdschrift vooral eens van achter naar voor lezen, tenzij je graag het beste voor het laatst bewaard. 

L♥VE


4 opmerkingen:

Love to hear from you!