zondag 31 augustus 2014

★ August..

Styling & fotografie: ©FRIVOLE





Weer een maand zomaar voorbij.. Een terugblik op de afgelopen weken waarin veel gebeurde. 
Begin augustus verwelkomden wij stylist Marlies en fotograaf Dennis van woontijdschrift Ariadne at Home, wijzelf en ons huis werden vastgelegd voor een binnenkijk reportage waarover ik nog niet kan vertellen wanneer het gepubliceerd zal worden. Extra speciaal nu we gaan verhuizen. Er verscheen een interview met mij in het septembernummer van ditzelfde tijdschrift. We vierden onze trouwdag, zeven jaar geleden lijkt ineens zo ver weg, veel veranderingen maar gelukkig is de liefde nog steeds hetzelfde gebleven, zo niet groter. Ik legde veel kilometers af van ons sfeervolle jaren 30 stulpje naar ons veel nieuwere andere huis en weer terug. Uitzoeken, sorteren, weggooien, opruimen, afleveren bij de kringloop, we verzette een berg werk waarnaar we het huis steeds leger en leger achterlieten. Ik kijk uit naar het moment waarop het in niets meer lijkt op het huis van mijn schoonmoeder en haar partner, opa en oma, maar echt ons huis zal zijn. Ik begin het al te zien, dwars door alle resten van het sloopwerk heen. De muur uit de keuken verdween en ineens was daar meer ruimte en licht, fijn! De kleinste badkamer is met sanitair, tegelwerk en al verwijderd, deze ruimte is klaar voor de veranderingen. Een gloedje nieuwe badkamer, zelfs twee. Ik kan eigenlijk niet meer wachten. Op naar september. Nog meer sloopwerk en daarnaast hopelijk wat resultaten die ik met je kan delen..

L♥VE




1 opmerking:

Love to hear from you!