zondag 8 juni 2014

★ Our house for sale!





































Verkoopstyling & fotografie: ©FRIVOLE




Vanaf dit weekend staat ons stulpje te koop. Ruimtegebrek vanwege grote plannen en ideeën die maar blijven borrelen, ervoor zorgend dat ik mijn enthousiasme maar moeilijk kan temperen. Nu wij herhaaldelijk achter het net visten bij een nieuw onderkomen waar wij onze ogen op hadden laten vallen omdat er andere gegadigden waren hebben wij de knoop doorgehakt en het besluit genomen ons huis te verkopen, mits er zich een koper zal melden. Ben jij of ken jij iemand die zich hier helemaal thuis zou voelen, kom gerust langs! Ik leid je rond en beantwoord graag al je vragen. Je krijgt er geheel kosteloos de fijnste buren bij en misschien krijg ik zelfs Pepijn zover zijn moestuintje aan je af te staan.. Geniet van je pinkersterweekend, regen of geen regen het is warm genoeg om te genieten van de extra vrije dag.

L♥VE



2 opmerkingen:

  1. Ik zal voor jullie duimen dat er snel een koper komt en jullie lekker op zoek kunnen gaan naar je "droomhuis" !!
    Lieve groet en fijne Pinksterdagen,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi huis! Succes met de verkoop. Ons huis staat ook te koop

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!