dinsdag 27 mei 2014

★ moois van Sukha















Styling & fotografie: ©FRIVOLE



Vlaggetjeslijnen. Een simpele manier om te decoreren maar juist daardoor zo leuk. Dit zijn wel de mooiste vlaggetjeslijnen. Sober, naturel, handgemaakt, precies goed. Ik zou ze zo in elke ruimte van het huis willen hangen. Ik houd me in. Je koopt ze bij Sukha. En je krijgt er nog een leuk katoenen tasje bij ook. Ik bestelde het samen met de kraanvogels waarover ik eerder al een post plaatste. Op de gordijnen plakte ik vilten bloemetjes met in het midden een diamant kraaltje. Ik kocht de witte bloemetjes tijdens mijn laatste bezoek aan Sil's Home. Ik houd van dit soort subtiele toevoegingen. Het antieke ledikant met originele wieltjes blijft een blikvanger. Ik verfde het in de kleur 'Sweetheart' van Painting the Past. Kindvriendelijke verf waarbij je niet wekenlang het kamertje hoeft te luchten, ideaal. Inmiddels is er het één en ander veranderd in Annabel haar kamer, daarover later meer..

L♥VE



3 opmerkingen:

  1. Ja, hier houd ik ook van.
    Jij hebt ze niet zelf geknipt maar zo gekocht? Zelf maken lijkt me ook erg leuk. De achterste vlaggetjes van alleen strookjes papier/stof vind ik ook leuk.
    Ik ben benieuwd naar de rest van je dochters kamer. Ik vond die kamer al zo leuk dus ik ben benieuwd wat je eraan veranderd hebt.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super leuk dit! :) Ik vind Sukha zo'n leuke winkel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Het past ook zo perfect bij het behang... Een plaatje zo! Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!