donderdag 27 maart 2014

★ Studio Ditte


























Styling & fotografie: ©STUDIO DITTE





Studio Ditte is een Nederlands label, zij ontwerpen prachtig dessin behang. Het past helemaal in het plaatje van Frivole. Reuze blij ben ik met deze nieuwe samenwerking, het behangboek is onderweg! Er komen ongetwijfeld nog meer leuke samenwerkingen aan nu ik mijn werk weer wat aan het oppakken ben. Ik houd je uiteraard op de hoogte van alle ontwikkelingen. Wist je dat het flinke kortingen op kan leveren als je mij inschakelt? Dat is het grote voordeel van het inschakelen van mij als interieurstylist. Ik voorzie je van passend advies waardoor je geen onnodige extra kosten maakt. Niets vervelender dan een muur verven of behangen met tegenvallend resultaat, zonde van het geld en de tijd die je er in hebt gestoken. Maak gebruik van mijn contacten waardoor je bij mij kunt inkopen tegen gereduceerd tarief, dit kan zo oplopen dat je de kosten van mijn advies er zo weer uit hebt. Ik heb geen vaste prijzenlijst omdat er geen enkele opdracht hetzelfde is, ik maak een passende offerte die geheel aansluit op je wensenlijst. Niet elke leverancier biedt dezelfde korting, waardoor ik geen vast tarief hanteer. De laatste dagen van maart zijn alweer aangebroken, begin volgende maand staan wat leuke dingen op de planning, daarover later meer. Geniet van het zonnetje!

L♥VE












3 opmerkingen:

  1. Leuk Susan, dat je weer bezig ben met styling e.d.! Geniet ervan, als ik je nodig heb dan hoor je van me.
    Vind het namelijk ook zo vaak leuk om zelf lekker bezig te zijn met stylen enz.

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als we gaan verhuizen, staat het vogelhuisjes behang heel hoog op mijn lijstje voor de speelkamer!
    Ik vind het geweldig behang!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!