dinsdag 25 maart 2014

★ klein oponthoud


















Styling & fotografie: ©FRIVOLE





Ik vind mail beantwoorden een tijdrovend klusje, ik heb er namelijk een handje van alles nogal formeel te formuleren, aard van het beestje, terwijl dat allerminst mijn bedoeling is. Omdat ik toch een beetje hip, leuk en vooral ongedwongen wil overkomen staar ik onnodig lang naar het beeldscherm van de desktop in de hoop dat de tekst spontaan in me opkomt en ik een alleraardigst mailtje verzend. Wat vaak resulteert in tig openstaande half beantwoorde mailtjes die ik eind van de dag maar weer sluit omdat ondertussen zoveel andere klusjes mijn aandacht opeisten dat ik er niet meer aan toe ben gekomen. Het is goed mogelijk dat je pas weken laten een respons krijgt. Of helemaal niet. Ik ben van mening dat ik niet verplicht ben te antwoorden. Net als ik ook niet verplicht ben op te nemen wanneer de telefoon gaat. De telefoon gaat namelijk altijd op het meest ongeschikte moment. Ben ik Annabel haar luier aan het verschonen, ben ik aardappels aan het afgieten of sta ik bovenop een trap met een bakje met verf in mijn ene hand en de verfkwast in de andere, neem ik lekker niet op. Dit is uiteraard anders als ik voor je werk, dan heb je namelijk privileges waardoor je een dikke vette voorrang verdiend. Door het verlenen van die voorrang staat het hier thuis even stil. Nog geen foto's van ons huis, nog geen bord 'Te Koop' in de tuin. Eerst even wat andere dingetjes, waaronder een vriendinnetje voorzien van advies voor het prachtige huis wat ze met man, kinderen en hond laat bouwen waardoor AR en ik genoodzaakt waren een weekendje weg te plannen, zij wonen namelijk aan de andere kant van het land. Work and pleasure. Waarom niet..


L♥VE








1 opmerking:

  1. Leuk bericht en zoooo herkenbaar! Het gevoel iets te 'moeten' komt meestal vanuit jezelf en wordt vaak niet eens door een ander zo gevoeld!
    Veel plezier met al je bezigheden!
    Annasoer :)

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!