donderdag 20 maart 2014

★ budget tip #2








Styling & fotografie: ©FRIVOLE




Wij verhuisden het alleraardigste welbekende Ikea speelkeukentje van Pepijn zijn kamer naar Annabel haar kleine kleurige domein. Pepijn begeeft zich tegenwoordig steeds vaker richting onze eigen keuken alwaar hij al dan niet staande op een kruk de meest heerlijke dingen tevoorschijn tovert in samenwerking met AR. Ik ben allesbehalve een (cup)cake of taart bakkende moeder, ik beperk mij uitsluitend tot het diner en verse soepen. Waarschijnlijk zal Annabel later zeer weinig in de keuken te vinden zijn, tot nu toe heeft ze alles wat met koken te maken heeft verwijderd uit haar speelkeukentje. Dit is inclusief wasbakje/gootsteen. Veel liever gebruikt zij haar keukentje als opslag voor alles wat ze maar te pakken kan krijgen. Verbazingwekkend hoeveel zooi dit ogenschijnlijk kleine keukentje kan herbergen. Gelukkig is het niet kapot te krijgen. Jammer dat ik datzelfde niet kan zeggen van de snoezige theekopjes en schoteltjes uit Frankrijk, na het sneuvelen van het eerste kopje heb ik ze snel ergens veilig in een doos opgeslagen. Proberen we het later weer eens. De radiatorombouw en de houten luiken voor de flinke raampartij maakten we zelf. Het voddenkleedje kochten we bij Ikea. Ze zijn spotgoedkoop en zo leuk. Een simpele manier om kleur toe te voegen in huis zonder teveel geld uit te geven. Koop er een paar en naai of knoop ze aan elkaar om een lang kleed te maken of gebruik zoals in dit geval slechts eentje.. 


L♥VE




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Love to hear from you!