woensdag 12 maart 2014

★ budget tip #1
















Styling & fotografie: ©FRIVOLE




Vanwege de vraag naar budget tips om meer pastel toe te voegen in huis zonder veel geld uit te geven gooi ik af en toe een tip op mijn blog. Deze is al eens voorbij gekomen, het is een simpele manier om nieuwe kleuren en/of dessins toe te passen. Kartonnen dozen beplakken met (resten) behang. Bewaar je niet zoals ik alle resten behang en heb je niets liggen kun je bij verscheidene behangzaken online behang per meter kopen. De pastelkleurige vintage behangetjes op de foto's kocht ik bij SwietDozen worden tegenwoordig veel gebruikt ter decoratie. Je kunt ze op een plank of op de grond in een hoekje van de woonkamer zetten. Of op je bureau in de werk- of knutselkamer. Ben je er op uitgekeken, gebruik je ze gewoon als cadeauverpakking. 


L♥VE




3 opmerkingen:

  1. Ik hoor ook wel eens dat je oude behangboeken ook gratis mee mag nemen... mijn dochter heeft er eentje waar ze mee knutselt en daar zitten hele mooie velletjes in... je zou ook nog kadopapier kunnen pakken als je dat in pastel kunt vinden. Ik krijg zelf een doos met behang nooit zo mooi beplakt... vooral de hoeken enzo niet. Leuke low budget tip altijd welkom... Heb je trouwens al eens gehoord van potten enzo met tegellijm insmeren voor een mooie butonlook ook super gaaf en veel goedkoper als dat je die potten zo moet kopen... liefsss sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tip!
    Ik zit op dezelfde stoel als ik achter de laptop zit :-)

    Fijne dag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee deze budgettips! Ik heb nog een hele hoop behangetjes....toch maar eens wat vaker een schoenendoos bewaren ;-)
    Dank voor de inspiratie! X Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!