woensdag 5 maart 2014

©FRIVOLE






©FRIVOLE






Styling & fotografie: ©FRIVOLE




Wij zijn druk bezig in ons sfeervolle jaren 30 huis met krakende vloeren en piepende deuren.. Hoe gek ik ook ben op ons huisje, het is tijd voor iets nieuws. Ik heb alles al eens gedaan en alle meubelen hebben overal al gestaan. We verhuisden van kamer naar kamer en probeerden uit. Niet dat het hier zo groot is, maar wanneer je met zijn tweetjes bent en een slaapkamer deelt zijn er tal van mogelijkheden. Het is een heerlijk huis maar dat komt voornamelijk door de mensen die er wonen. Het is echt ons huis, alles is zoals we het willen en alles straalt uit waar wij van houden. En toch zijn we hier klaar. Er is niets wat we willen veranderen en we veranderen zo graag. We zijn klaar voor een nieuw (oud) huis waar we nog alles kunnen veranderen zo vaak we willen zonder dat we in herhaling vallen. Al zal het ditmaal iets minder eenvoudig zijn. We begonnen met zijn tweetjes en zijn inmiddels met zijn viertjes. Ons zelfstandige kleine mannetje met zijn standvastige eigen mening heeft een eigen smaak ontwikkeld. Een smaak die past bij een jongetje van vijf jaar oud, geheel in strijd met de smaak van een moeder van tweeëndertig jaar oud. Hij wil niet naar een andere school en wil alleen maar verhuizen als we in deze straat blijven wonen, iets waar wij dan weer niet zo het nut van inzien. Hij is hier gelukkig en wij zijn hier gelukkig maar dat kun je gewoon meenemen naar een ander adres. Net zoals de mooie herinneringen, de babytijd van de kindjes, vele eerste momentjes en enkele laatste momenten. Op zoek naar een nieuw plekje, we beginnen met zijn viertjes, twee honden, een kat, drie goudvissen en een stuk of zeven wandelende takken. Eerst nog wel 'even' ons huisje verkopen.. 

L♥VE









5 opmerkingen:

  1. Heel veel succes!!
    Hoop voor jullie dat het huis snel verkocht zal worden!

    Fijne avond
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Els! We hebben geen haast maar het zou wel fijn zijn.. De voorpret (huizen bezichtigen) is al erg leuk!

      Verwijderen
  2. Och, ik kan je zoon wel begrijpen hoor. Zelf ben ik nog nooit verhuisd. Alleen maar van mijn ouderlijk huis naar het huis waar ik nu al bijna 27 jaar woon. Dus 22 jaar in het ene en 27 jaar in het andere (reken dus maar uit hoe oud ik ben)
    Als je wilt verhuizen kun je het wel beter nu doen. Hoe ouder de kinderen worden hoe moeilijker het voor hen wordt.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh jee suus wat spannend. Wij hebben net ons huis verkocht en ik denk dat jij met jou stijl je huisje zo kwijt bent. Ik was al zwanger voordat we een huis samen hadden dus wij weten niet beter als klussen met kinderen!!! Phoeeee jongens een ramp wel. We hebben ook geen ouders waar we ze dan heen kunnen brengen. Dus vaak keken ze dan tv, aten ze chips enzo haha. Nu zijn we ook weer opzoek naar een koopwoning en ik kijk er ook naar uit om het helemaal naar ons eigen te maken... Wij waren zelf wel aan ons huisje gehecht.. kindjes daar geboren alle energie en liefde ingestoken... we gingen niet zonder tranen weg, maar wij moesten echt weg... We kwamen een kamertje te kort en hadden last van vocht en schimmel. we zijn gewoon gevlucht. maar goed ik dwaal af. Succes met alles.
    liefssss sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je veel succes met de verkoop van je huis....spannend!
    Ook ons huis staat te koop, was helemaal niet de bedoeling...maar er kwam opeens een heel interessant huis op ons pad...
    Ik woon heerlijk in ons huis, maar zie ook veel potentie in het andere...maar...eerst ons eigen huis verkopen!
    Nogmaals succes voor jullie!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!