donderdag 20 februari 2014

©FRIVOLE







©FRIVOLE








Styling & fotografie: ©FRIVOLE




Fijn dat Bella weer lekker in haar ledikant slaapt. Ze gooit nog steeds van alles uit haar bed, dat blijft haar lolletje. En ze zet haar tanden in haar bedje waardoor hier en daar de verf er weer wat af is. Ze blijft een hittepetit. Ik neem het voor lief met een klein beetje pijn in mijn hart. Ze deelt klaarblijkelijk niet mijn liefde voor oude meubelen. Ik verfde haar ledikant in de kleur 'Sweetheart' van Painting the Past, mat. Spijlen verven is niet mijn favoriete bezigheid maar het resultaat maakt alles goed. De wieltjes liet ik origineel. Het voordeel van de verf van Painting the Past is dat je geen grondverf hoeft te gebruiken. Je moet wel twee keer verven. Ik heb er nog even aan gedacht een vloerkleed te haken maar het ledikant staat mooi zo op de witte houten vloer. De gordijnen heb ik gewassen en vervolgens in een prop laten drogen. Gekreukt vind ik ze nu eenmaal het mooist. Omdat de lussen niet om de tak passen heb ik er touw doorheen geregen en dat weer om de tak gewikkeld. De gordijnen heb ik lang gelaten zodat het losjes onder het ledikant ligt, lekker rommelig. 

L♥VE




2 opmerkingen:

  1. Een geweldig resultaat!!

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt er altijd weer wat leuks van! Het gordijn met de tak, `k vind nog steeds erg gaaf. We zijn druk met de logeerkamer, daar wil ik dat ook doen, maybe waag ik er een postje aan op mijn blog. Geniet van je hittepetitje..

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!