dinsdag 18 februari 2014

©FRIVOLE






©FRIVOLE






Styling & fotografie: ©FRIVOLE





Er is mij eens gevraagd of ik iets zou willen laten zien van onze slaapkamer. Wij slapen op zolder, waar ook mijn werkplek is. Het is één grote ruimte. Ik heb een groot hoofdbord gemaakt met poeder roze stof van Tilda voor ons simpele bed van onbehandeld blank steigerhout. Het hoofdbord zorgt voor een duidelijke scheiding tussen het slaapgedeelte en mijn werkplek. Houten witte vloer, fris witte wanden en de balken in het zicht. Veel kasten van Ikea voor kleding, schoenen, etc. Aan de onderste balken hing ik staaldraad met knijpertjes, er aan hangen op maat gemaakte linnen look gordijnen. Ik heb aan de andere kant van de zolder wit geverfde houten bakken onder de schuine wand. Ik wilde het aan deze kant wat luchtig houden, vandaar de gordijnen. Achter de gordijnen staat veel zooi, overblijfsels van de webshop en curver bakken vol fournituren e.d. Ik denk dat ik het allemaal alvast in ga pakken en naar de overvolle opslag breng. Kunnen de gordijnen weg, hoe meer ruimte hoe beter.. 

L♥VE




1 opmerking:

Love to hear from you!