donderdag 9 januari 2014





Styling & Fotografie: FRIVOLE






Na een korte stilte ben ik er weer!
De vierkante witte eettafel is zelfgemaakt van steigerhout. De grote groene fles/vaas is van Sissy Boy, ik ontdek nu net dat hij €30,00 goedkoper is dan toen ik deze kocht, jammer voor mij maar een gelukje voor een ieder die het nu besluit te kopen. De voorste witte kruk is van Old Basics en het achterste bankje is handmade/zelfgemaakt door mij van Frivole. Er op ligt het schapenvachtje dat ik vijf jaar geleden kocht bij Ikea, nieuw zijn ze waarschijnlijk witter, houd daar rekening mee. Het vintage behangetje is van Swiet
Eigenlijk was ik nog helemaal niet toe aan een nieuw jaar, het gaat zo snel. Ik heb altijd het idee dat ik het oude jaar eerst moet afsluiten voor ik goed aan het nieuwe jaar kan beginnen maar ik heb nog helemaal geen tijd gehad om het oude jaar af te sluiten. Pepijn had kerstvakantie en naast de feestdagen die volgepland zaten zijn Annabel en ik alleen maar ziek geweest. We gingen van virus naar virus zonder pauze. Op wat gehoest en geproest na zijn we er weer helemaal bovenop. Ik heb het stukje vakantie gemist en zat maandagochtend nog wat onwennig in het donker op de fiets om Pepijn naar school te brengen. Zomaar in een nieuw jaar. Het lijkt altijd heel wat in januari maar even knipperen met je ogen en je bent zo weer wat weken verder. Of is dat alleen bij mij zo? Ik hoop dat je fijne feestdagen hebt gehad en vol frisse moed aan het nieuwe jaar bent begonnen. Zijn er dingen die je graag wilt in 2014, of juist dingen die je niet meer wilt? Ik wil een nieuw huis, of eigenlijk een nieuw oud huis. Dat is mijn wens voor het komende jaar. Ik gooi het gewoon in de groep. Wie weet..



L♥VE

4 opmerkingen:

  1. Het jaar is idd weer omgevlogen!! Enora loopt sinds 1e kerstdag :-) Wij hebben zo een hele fijne herinnering aan de afgelopen feestdagen!
    Wat vervelend dat jij en Annabel alleen maar ziek zijn geweest, fijn om te lezen dat jullie zo goed als opgeknapt zijn!
    Dus jullie hebben het huis te koop staan?
    Spannend hoor! Hou je ons op de hoogte?
    Ik wil veranderingen in onze keuken, mijn lieve schoonvader is er nu mee bezig :-)
    Professioneel aan de slag als interieurstyliste en nog zovele klusjes in en om ons huis dat mijn hoofd ervan gaat tollen :-)

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kan Suus. Ja, wat is Sissy Boy een leuke winkel hè. Gave spullen hebben ze daar.
    Ik wens je, ondanks je valse start, een goed nieuwjaar toe.
    Groeten,
    Barry van des Guirlandes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! En blijf vooral doorgaan met zo lekker schrijven... Ik hoop zelf ook op een nieuw huis (eigenlijk ben ik er al druk mee bezig). Een nieuw nieuw huis...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Susanne,

    Had gister een lange reactie geschreven en toen viel mijn telefoon uit... Grrr! Maar nieuwe poging. Prachtige foto's van je mooie huis, zo'n heerlijke sfeer!
    Ik herken het allemaal, Nora en ik waren ook niet fit in de kerstvakantie, maar gelukkig hebben we nog wel vakantie kunnen vieren. Fijn dat jullie nu weer helemaal opgeknapt zijn!
    Ik heb ook het idee dat ik achter de feiten aan loop, het gaat allemaal zo ontzettend snel! Stop de tijd!! ;-) Heb ook constant het gevoel dat ik het heel druk heb en snap niet hoe andere moeders het allemaal managen. Of ben ik gewoon zo'n slome? ;-)
    En een oud nieuw huis?! Klinkt goed! Doe mij er ook maar eentje, een boerderijtje met diertjes en een grote tuin vol bloemen, haha. Wie weet ooit. Dromen kan nooit kwaad! Veel plezier met de huizenjacht, het wordt vast prachtig!
    Wat schattig dat Pepijn zo blij is met de hangers, hij lijkt op Tijn als ik het zo lees... Ook een grote verzamelaar en treasurehunter! ;-)

    Heel fijn weekend nog en tot snel, xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!