donderdag 5 december 2013



Heerlijk avondje
is gekomen..


















Styling & fotografie: FRIVOLE




Schoentjes opzetten, liedjes zingen, tekeningen maken, pepernoten en chocoladeletters verorberen, elke avond Sinterklaas journaal, verkleden als witte zwarte Piet en... pakjesavond! Wij hebben dit jaar stiekem gevraagd aan de Sint of hij samen met zijn Pieten iets eerder de cadeautjes wilde brengen. Afgelopen zaterdagavond werd er ineens heel hard op de ramen geklopt! Pepijn en Annabel waren wat ziekjes.. wat is er nou leuker dan pakjes uitpakken als je je niet helemaal fit voelt. Snel papier scheuren, dozen openmaken en nu en dan wachten tot mama het in elkaar heeft gezet of papa de batterijen er in heeft gedaan en spelen maar! "Dit is de mooiste pakjesavond ooit!", aldus Pepijn. Die kunt u mooi in uw (broek)zak steken, Sinterklaas. Dank u, Sinterklaasje! Wij hopen dat u voorzichtig zult zijn vandaag, het belooft een stormachtige avond te worden hier in het Hoge Noorden. 
Het is de tijd van de houtkachels, we kunnen allemaal wel wat extra warmte gebruiken in deze koude maanden. Helaas opent Annabel steeds het deurtje van de aslade. Met als gevolg tien hele vieze vingertjes die ze vervolgens gewoon lekker in haar mond steekt waardoor ze een net zo vieze mond krijgt. Ineens weet ik weer waarom ik de kachel een tijdje had opgeslagen in de bijkeuken. Pepijn kon er ook nooit van afblijven. De stiekemerds..
Fijne pakjesavond!


L♥VE


6 opmerkingen:

  1. Gelukkig hebben wij zo geen aslade meer sinds we een stoer strak exemplaar hebben :-) Kan me voorstellen dat je daar niet blij van wordt!

    Fijne pakjesavond
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het klikt als een heel gezellige avond! Hier hebben we ook genoten! Wat een mooie kachel en supermooie foto's Suus! Het blijft lastig met van die kleine boefjes die overal aanzitten hihi! Ik weet er alles van ;)
    X Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serene sfeer heb je toch! Heerlijk lijkt me een houtkachel.. maar irritant als kinderhandjes er niet vanaf kunnen blijven..:). Ik heb echt een sloopzoon gekregen.. ook soms heel frustrerend.. grrr Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk avondje was dat! Mooie foto's weer. En wat een lekker boefje die Annabel, dat je huis nog zo wit is! Die klok is gaaf zeg, ik ken volgens mij alleen de staande versie. Of heb jij die gewoon opgehangen? Bedankt voor je lieve reactie, wij lijken in veel dingen op elkaar...als ik ergens aan werk is het 100% en dan kan ik mezelf helemaal verwaarlozen. Tandenpoetsen of naar de wc? Nee joh, geen tijd voor! :-) herkenbaar?
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooow, ziekenboeg bij jullie? Da's niet fijn... Hoop dat jullie snel weer fit zijn en lekker aan de slag kunnen met de boom. Samen genieten van 'the most wonderful time of the year!' Veel beterschap! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!