donderdag 28 november 2013




En toen 
was hij groen..













Styling & Fotografie: FRIVOLE




Ik koos ditmaal de kleur 'Green Tea' van Painting the Past. De matte kwaliteitsverf is heerlijk om mee te werken en geeft een prachtig resultaat. Er is geen grondverf nodig, je kunt direct beginnen. De verf is kindvriendelijk, iets waar ik veel waarde aan hecht. Het buikkastje staat op Annabel haar kamer, deze kleur sluit prachtig aan bij haar vintage behangetje in pastelgroen met parelmoer barokdessin. Ik vind het leuk om toch iets origineel te laten, iets wat je er aan herinnert zoals het was. Vandaar het sleuteltje, hangend aan wit lint van kant hoort het er wel bij maar toch ook niet helemaal.. 


L♥VE



3 opmerkingen:

  1. Prachtige kleur !
    Prachtig kastje ook ...

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het echt een prachtig kleurtje en een heel mooi behangetje... Ik wou dat ik dat kon al die mooie kleurtjes in me huis verwerken....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi! En prachtige foto's zoals altijd... X

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!