donderdag 21 november 2013



Knuffelmoment!











Pepijn wordt groot.. Het gaat zo snel.. Deze foto's maakten we net voor de zomervakantie begon. Nu ik ze zo zie valt me op dat hij alweer een stuk groter en wijzer is sindsdien. Als één van ons 'knuffelmoment!' roept rennen we zo snel als we kunnen van waar we ook zijn (mits je op de wc zit, dan moet de ander gewoon even wachten) naar de grote witte bank in de woonkamer om flink te knuffelen met elkaar. Dat is soms tien keer per dag en soms maar één enkele keer maar zeker wel iedere dag. Ik heb hem laten beloven dat we het ook nog doen als hij zestien is en twee koppen groter dan ik (net als zijn papa). Hij ging daarmee akkoord met een duidelijk 'natuurlijk, mam'. Ik hoop het zo.. 


L♥VE



10 opmerkingen:

  1. Ahhh wat lief zeg.."knuffelmoment" roepen en dan naar de grote witte bank rennen..
    Zo zie je maar,knuffelen is zooo belangrijk..
    Geniet er maar lekker van hoor..voor je het weet is hij (helaas voor jou) geen 2 koppen groter als jij maar gewoon 6 jaar en net als mijn 6 jarige die dat ook niet meer wil..
    Helaas voor hem,mama wel hihihi..
    Liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's en zó lief !!
    lieve groet,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk je blog. Mooi, puur, gezellig en lief. Inmiddels heb ik een 14 jarige zoon in huis, inderdaad 1 1/5 kop groter dan mij. En die houdt nog van knuffelen op zijn tijd.
    Groet'n Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk je blog. Mooi, puur, gezellig en lief. Inmiddels heb ik een 14 jarige zoon in huis, inderdaad 1 1/5 kop groter dan mij. En die houdt nog van knuffelen op zijn tijd.
    Groet'n Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's, het genieten springt er vanaf!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige stralende gezichten! Jij hebt echt een heel mooie uitstraling... Mooi en lief. En lekker blijven knuffelen met je grote kleine vent :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hahah wat leuk... ik laat mijn oon ook altijd van zulke dingen beloven... Wat een leuke fotos en een leuk idee een knuffelmoment.

    heel veel knuffels van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. superschattig deze foto's!! heerlijke momenten met je kindjes!! <3 liefs, Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk die knuffelmomenten. Mijn meiden zijn inmiddels groot maar de knuffelmomenten houden we er in. Sinds 6 weken hebben we een kleinzoon waar ook heerlijk mee geknuffeld wordt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik volg je blog al een tijdje.. en dacht dat ik je nog steeds volgde..maar dus toch al een paar berichten gemist! Wel weer leuk..bijleesvoer..;) Heerlijk die knuffelmomentjes.. jongetjes houden ervan! Mijn zoontje houdt er ook zo van.. maar ze worden idd zo snel groot! Gelukkig wil hij elke dag nog knuffelen..:) Ik heb ook afgesproken dat we dat nog heel lang blijven doen, hoop dat hij er over 10 jaar nog zo over denkt! Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!