donderdag 14 november 2013



Een grapje..




















Styling & fotografie: FRIVOLE



Ik vind het leuk om iets extra's te doen als we visite krijgen. Vandaar de theepot. Een oude witte theepot verfde ik in de kleur 'Green Tea' van Painting the Past. Een deel van de theepot spoot ik neon/fluor roze. Het vogeltje van Pols Potten kocht ik zoals op de foto. In het vogeltje zit een censor zodat het vogeltje gaat fluiten als je langsloopt -of als Pepijn er voor blijft staan en steeds gaat zwaaien- gelukkig zit onderop een aan- en uitknop. Één kant van een rond broodplank kreeg dezelfde kleur als de theepot. Zo op een wit krukje staat het klaar om de visite te ontvangen..

L♥VE

7 opmerkingen:

  1. Héél leuk gedaan ! En het plaatje is prachtig !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Suus..ik lust wel een lekker kopje thee uit je uberhippe theepot hoor.. ;)
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij durft! Het ziet er wel gaaf uit! Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lef hebben = mooi wonen :-)

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor. Ik heb dat vogeltje ook.. maar dan van de action en schilderde ik hem wit. Dit vind ik wel heel leuk en ook de tuit van de theepot vind ik leuk onverwachts speels.

    liefs sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!