donderdag 24 oktober 2013



Herfstvakantie!






























Pepijn is vrij van school, lekker uit bed komen wanneer we willen en doen wat we willen, zijn idee van vakantie hebben. Annabel kan haar lol niet op, de hele dag haar grote broer om haar heen is natuurlijk ook feest. Helaas is Anne-Roel niet vrij en moet hij daarnaast de verhuizing regelen van mijn schoonmoeder en alles wat daar verder bij komt kijken. Het neemt zeer veel tijd in beslag, de zorg en alle praktische dingen, al een lange periode en dat begint nu wel zijn tol te eisen. We zijn moe en missen de tijd met zijn viertjes. Gelukkig heeft ze nu een plekje gevonden, een eigen appartement met alle nodige professionele zorg bij de hand. Wie weet komt er nu een stukje rust, tijd voor boswandelingen met de honden, tijd voor iets creatiefs, tijd voor ons oude huis met alle achterstallige klusjes, tijd voor avondjes film kijken op de bank, misschien zelfs wat tijd voor ons tweetjes. Kortom alles waar we al maanden niet meer aan toe zijn gekomen.. Zo fijn..

L♥VE






3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's...genieten is dit !!
    Hopelijk krijgen jullie inderdaad binnenkort meer tijd & rust met z'n viertjes, is toch ook heel belangrijk !
    Lieve groet,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onzettend waardevolle foto's..het zou zo in een magazine kunnen...
    Ik hoop ook dat jullie gauw wat rust krijgen en tot die tijd heel veel naar deze foto's kijken..
    (als ik in de buurt had gewoond had ik met alle liefde op je 2 schatjes willen passen zodat jij en Anne-Roel er even met z'n tweeen op uit konden gaan)
    Lieve groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onzettend waardevolle foto's..het zou zo in een magazine kunnen...
    Ik hoop ook dat jullie gauw wat rust krijgen en tot die tijd heel veel naar deze foto's kijken..
    (als ik in de buurt had gewoond had ik met alle liefde op je 2 schatjes willen passen zodat jij en Anne-Roel er even met z'n tweeen op uit konden gaan)
    Lieve groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!