donderdag 31 oktober 2013




"Mam, ik heb 
een doos gevonden,
wil jij daar even een
auto van maken?"















































Ik maakte met behulp van een schoteltje twee rondjes op de onderste zijflappen. De rondjes sneed ik uit, niet helemaal, ze moeten wel aan de doos vast blijven zitten. Op dezelfde manier maakte ik ook een rondje boven. Dit is het stuur. Ik sneed uit een flap een 'nummerbord'. In dit geval meer een naambord. En ik deed dit ook voor de achterlichten. Die kleurde ik in met stift. Ik maakte gaatjes aan de zijkanten en deed daar een touwtje door. Dat touwtje ging om Pepijn zijn nek. Simpel, kost niets en Pepijn heeft er maanden plezier van gehad. Hij moest er alleen voor zorgen dat Annabel zijn auto niet te pakken kon krijgen, zij eet karton.

L♥VE






10 opmerkingen:

  1. Heerlijk die "bedenksels" van kinderen en jij hebt er iets heel leuks van gemaakt !
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whahahaha jouw laatste zinnetje...Annabel die karton eet...
    Maar die auto had je super mooi gemaakt en fijn dat Pepijn er zoveel plezier van heeft..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha geweldig gedaan en mooie foto's weer! :-) liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Achhh kijk nou zo liefffff...leuk gedaan hoor !!..liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan! Een goedkoop, duurzaam en opvouwbaar speelgoedje :) Kun je ook heel goed een gezamenlijk knutselproject van maken! Beetje verven, gekleurd papier op plakken, lampjes met gekleurd plastic of doorzichtig papier erachter, etc.

    Ga ik zeker zelf onthouden en tippen aan anderen :) Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig leuk gemaakt!!

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super leuk gemaakt... echt geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, een karton-etend monstertje is huis... Af en toe best handig met al dat oud papier ;-)
    Wat een lieverd is Pepijn, ik vind het altijd prachtig om te zien als kinderen zo genieten van kleine dingen. Hij ziet er gelukkig uit, fijn zo'n creatieve mama, Pepijn boft maar!
    Mooi weekend verder, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee, en wat heb je prachtige foto's gemaakt!
    Heel mooi!

    Lieve groet,

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!