donderdag 17 oktober 2013




















Styling & Fotografie: FRIVOLE



Ik houd zo van de herfst! Het is niet zo dat ik niet van de zomer houd maar ik vind het wel het meest saaie seizoen. De herfst daarentegen zit vol veranderingen. De hele natuur veranderd, er is zoveel kleurverloop en ik bewonder iedere keer weer het proces van bomen vol groen naar rood, oranje, geel en niets.. Ik houd wel van dat grimmige, zo mooi een boom met een enkel blaadje aan een tak. In huis tijd voor kaarsen. Alleen in de woonkamer tel ik al zo'n veertig stuks, ik steek ze nooit allemaal aan omdat ik het sfeervoller vind als er een enkele kaars een klein hoekje verlicht. Ik gebruik niet alleen kandelaars om een kaars op te zetten maar ook theekopjes met schoteltjes. Maar alleen het theekopje of het schoteltje zou uiteraard ook kunnen. Let er wel op dat de afbeelding of het dessin op het serviesgoed ook op zijn kop tot zijn recht komt. Als er ineens een vogeltje op de kop hangt staat het toch wat sneu...


L♥VE



6 opmerkingen:

  1. Mooie sfeervolle foto's!!

    Fijn weekend alvast
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik hou er ook zo van!! En wat een mooie foto's weer Suzanne... Je hebt een heerlijk huis :-) Goed idee van die theekopjes, kan ik ook wel eens doen, heb er zoveel in de kast staan! Geniet van de herfst, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig bij je.....
    Vind je kandelaar zo leuk bedacht.

    Ja de herfst is heerlijk.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw kastje vind ik elke keer weer zo mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee! ik heb nog zulk soort kop-en-schotels staan in de kast, 'k ga ze meteen opzoeken.
    Ook mooie foto's trouwens, heel sfeervol.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's weer! Ik vind de kast echt heel gaaf, ben nu ook op zoek naar een exemplaar voor al mijn papier etc. maar is nog niet zo makkelijk.. Fijne zondag en geniet van de herfst :-) Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!