donderdag 3 oktober 2013



Op
ontdekking. 




































Never a dull moment met mijn heerlijke kleine meisje. Pepijn zijn speelgoed blijft hoogst interessant en ze weet het ook prima te vinden. Gelukkig zit hij op school en heeft hij geen idee wat Annabel in die tijd allemaal uitspookt. Er is valt weinig meisjesachtigs te ontdekken aan haar. Wanneer je een vlechtje of speldje in haar springerige haar doet trekt ze het er net zo snel weer uit, met wat plukjes haar en al. Omdat ze werkelijk alles in haar mond stopt wat ze maar te pakken kan krijgen heb ik de strijd opgegeven. De speldjes liggen nu op een veilig plekje in haar kamer. Ze speelt graag de hele dag met auto's, treinen en vliegtuigen maar het liefst maakt ze van alles stuk. Tijdens haar vernielingstocht komt ze nog weleens iets tegen van papier of karton wat ze graag op eet, dat worden dan van die lekkere kleffe propjes die je vooral niet een dag te laat van de grond moet proberen te verwijderen, lijm is er niets bij..


L♥VE






10 opmerkingen:

  1. Hihi ik heb ook zo'n grappig boefje thuis. Ze heft Eva, maar zo af en toe noemen we haar gewoon Evert ;) Wat een mooie kast en leuke foto's Suus! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook zo'n dochter. Al die schattige jurkjes die haar nichtje droeg hoefde ik bij mijn meid niet aan te trekken, het was gewoon geen gezicht. Nu is ze twaalf en maakt de meest waanzinnige creaties met nagellak en er zit geen haar verkeerd op haar hoofd. Ik bedoel maar :-) er is hoop! De kast zag ik al op instagram, hij is geweldig!

    Fijne dag,
    Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk kind! Ik weet dat ik vroeger ook wat vernielzuchtig kon zijn, ik bewerkte zelfs mijn barbie met een breinaald (!), maar zie: nu maak ik zelf poppen....
    Misschien is het een teken van creativiteit, zou me niets verbazen met jou als mamma! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Snap die aantrekkingskracht wel.
    Wat een mooie kast....en al die laatjes.....ja niet te weerstaan ;)

    Wat een popje is ze.....

    Fijne dag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige foto's!!! Echt zo heerlijk om vanaf je stoel die ontdekkingsreis te volgen hè? En dan stiekem foto's maken ;-) Volop genieten! Prachtige kast ook... Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige foto's!!! Echt zo heerlijk om vanaf je stoel die ontdekkingsreis te volgen hè? En dan stiekem foto's maken ;-) Volop genieten! Prachtige kast ook... Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi wat heerlijk die foto's! Mooi meisje heb je! Fijn weekend! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh zo schattig En wat een mooi meisje !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje, en wat een heerlijk koppie! Je ziet dat er pit in zit..;-))

    Fijne week!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love button!!! Wat een schatje... prachtige ogen en mooie haartjes... lief lief lief!

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!