vrijdag 13 september 2013



Op
zolder!










Styling & fotografie: FRIVOLE




Ik vind het heerlijk om een eigen plekje te hebben. Toen wij dit huis kochten was de zolder een donkere plek waar nooit iets aan was gedaan. De zolder is met name vanwege de hoogte een grote ruimte. Aan elke kant zit een dakraam waardoor er veel daglicht naar binnen schijnt. Vanwege mijn zwangerschap en de komst van Pepijn hebben wij de zolder in 2008  laten verbouwen omdat we deze in gebruik wilden nemen als logeer- en werkkamer. Ik wilde de balken in het zicht houden en liet ze onbehandeld. De wanden en originele plankenvloer verfden we wit. Het is niet geheel dekkend, vanwege het grote oppervlak vond ik dat te kil en kaal worden. Na de komst van Annabel werd de zolder onze slaapkamer en bleef er maar een beperkte ruimte over voor een werkplek. Omdat ik wel graag een groot bureau wil maakten we er zelf eentje op maat van MDF. Oude nachtkastjes gebruik ik als tafelpoten met op de plank ordners voor mijn papierwaren. Het gele rek met buizen vond Anne-Roel op straat. Je ziet dat je met minder ruimte nog heel veel kunt, je moet wat vindingrijk zijn en prioriteiten stellen. Wat is voor jou het belangrijkste, zoals voor mij een lichte werkplek met veel ruimte op mijn bureau heel belangrijk is. Goed organiseren is het begin, houd het overzichtelijk en ruimtelijk, niets zo vervelend dan dingen die in de weg staan als je iets nodig hebt. Zo is het voor mij weer tijd om de boel te veranderen, nu de webshop is gesloten. Iets minder craftroom en meer een plek waar ik mijn stylingopdrachten kan uitwerken met ruimte voor de desktop.

L♥VE







5 opmerkingen:

  1. Heerlijk, zo'n eigen plek! Het ziet er prachtig en licht uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind dit gewoon een super gave kamer... echt een leuke werkplek. Ik zou graag eens heel de kamer zien... met het bed erbij...

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n werkplek! En zo netjes hihi ik houd dat nooit zo lang vol ;) Fijn weekend! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook benieuwd naar de rest van de zolder waar jullie bed staat!
    Mooie ruimte hebben jullie ervan gemaakt!!

    Fijne zondag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!