zaterdag 21 september 2013



DIY!
Kartonnen dozen,
lijm, behang.


























Styling & fotografie: FRIVOLE




Ik gebruik vaak dozen (of giftbags) voor het verpakken van cadeaus. Ik houd niet zo van inpakken omdat ik erg slecht ben met papier. Dat scheurt of er komen kreukels op de plekken waar ik het niet wil of vouwen die er niet meer uit willen zodat je pakje ineens een heel andere vorm krijgt en meer lijkt op iets dat ik heel snel in papier heb gefrommeld in plaats van een cadeautje dat ik zorgvuldig heb ingepakt (wat dus dan echt wel zo is). Erg spijtig. Vandaar dat ik vaak dozen gebruik. Onlangs wilde ik weer wat oude dozen opleuken en ging ik aan de slag met behang en behanglijm. Een leuke, snelle DIY. Alhoewel, ik verkeek me er toch wat op en was er uiteindelijk veel langer mee bezig dan aanvankelijk de bedoeling was maar dat komt omdat ik, eenmaal begonnen, vaak niet meer kan stoppen en tig dozen overal vandaan pik. En zeg nou zelf, alleen de deksel op bovenstaande foto is al heel leuk geworden!


L♥VE




8 opmerkingen:

  1. Erg leuk gedaan.
    Wat ik altijd doe is papier en folie pakt supermakkelijk in.
    Papier scheurt niet meer en het gaat ook lekker snel.
    Maar jou idee ga ik ook gebruiken voor een iets groter pakje.
    Groetjes,
    Nelleke
    http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ja, inderdaad inpakken is een vak apart. Het groenige behang met medaillonnen is exactly mijn behang op één wandje in de huiskamer, alleen bij mij is het lichtblauw. Ik ga meteen kijken of ik daar nog een restje van heb, kan ik ook dozen beplakken, leuk!
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél leuk , al vind ik dat toch best wel moeilijk een doos bekleden !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe ik ook regelmatig, zo leuk! Zeker met dit mooie behang!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!

    Vind je wandje met behang op de achtergrond ook zo mooi!

    Fijne zondag

    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vind het een heerlijk behangetje, Suus! Liefs, C

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee! Ook super leuk stoeltje op de eerste foto. Echt prachtig!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee:-) ik gooi dozen meestal weg maar nu ik dit zie ga ik ze toch maar bewaren.. Mooi behang trouwens,waar haal je dit als ik vragen mag? Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!