dinsdag 11 juni 2013



Ik ben zo blij met mijn mooie klok..
Hij is gemaakt van eierdoosjeskarton. Geweldig!
Ik heb de klok nu een tijdje en helaas slingert
de klepel niet meer heen en weer. Dat vond
ik juist zo leuk. Maar hij blijft super!























Ik kocht de klok bij laviejolie.com 
Hij hangt op de schouw, boven de houtkachel.
Als je iets op wilt hangen is het belangrijk te letten op lijnen.
Je ziet dat je een rechte lijn kunt trekken van de bovenkant van
het paneel met het behang tot de bovenkant van de klok. 
Door niet teveel in hoogte te variĆ«ren houd je het 
rustig en zorg je voor samenhang. Een tip!
















De tinnen blakertjes en zilverkleurige 
waxinelichthouders kocht ik bij rosarugosa.nl
Ik heb ze al jaren, ik weet niet of ze nog verkrijgbaar 
zijn. De houten kandelaar kocht ik bij de kringloop. 
Ik ben gek op kaarslicht. Je ziet ze overal bij
ons in huis, er brandt altijd een kaarsje.










Styling & fotografie: FRIVOLE





Dat is geen zwart kussentje. 
Dat is onze poes..







4 opmerkingen:

  1. Wat een gave klok! Staat super bij de rest! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ♥♥Wat leuk zo'n klok met hergebruikte materialen,staat super..
    Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe apart, zo'n papieren klok. Past wel helemaal bij de stijl. Leuk hoor.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk blog heb je!
    Wat goed om te ontdekken wie er achter de mooie Instagram foto's zit. Je hebt er een volger bij.
    Neem je ook eens een kijkje op m'n blog? http://muy-bien-blog.blogspot.nl/?m=0
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!