woensdag 29 mei 2013

Vakkenkast, Hagedornhagen, ensuus





Onlangs ontving ik de prachtige vlinder prints van
Hagedornhagen van de dames van  BaSIS Home. Zij 
organiseerden in samenwerking met &SUUS een give away
waar ik op reageerde. De eerste vlinder print heeft een
plekje gekregen op de spiegel. Ik wil ze niet maar
gewoon op een rij aan de muur hangen.























Ik ben er reuze blij mee!
Zoals je kunt zien in de webshop en op mijn blog
ben ik gek op vlinders. Het zijn gewoon kleine 
kunstwerkjes met prachtige tekeningen op
die fijne tere vleugeltjes. Zo mooi..



De lijst van de spiegel was zilverkleurig.
Ik verfde de lijst in een zacht zalmroze kleurtje,

Rose White van Painting the Past. Ik heb de matte verf
gebruikt zodat de lijst een poederachtige uitstraling krijgt.

Ik vind het zo'n prachtige kleur en verfde direct een
secretaire in dezelfde kleur. Daarover later meer.
Het is mijn nieuwe lievelingskleur..
De kast(en)
























De ladekast is populair, ik ontvang veel mail met
 vragen over de kast. Het zijn oorspronkelijk twee kasten, nadat 
ik de pootjes afzaagde heb ik een kast bovenop de ander gezet. 
De driftwood kasten heb ik rondom behandeld met witte wax van 
Paiting the Past. Dit doe je gewoon met een droge doek.
De porseleinen knopjes en bordjes heb ik er zelf op 
bevestigd. Op de bordjes letters, van boven naar
beneden vormen ze het woord 'kast'. 









Styling & fotografie: FRIVOLE







12 opmerkingen:

  1. Wow... Wat is de vlinder prachtig terecht gekomen... staat super daar boven de lade kast!!! en je foto's... heel mooi weer!!!
    Geniet er van :-) fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ♥ Zo mooi!!!
    Zucht... Prachtige kast en prachtige foto's.

    Fijne dag, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi allemaal.. al die zachte en natuurlijke tinten ben ik helemaal voor en ik vind bij jou het speelse zo leuk dat zou ik zelf niet kunnen... de bronze kandelaar en daar naast iets van een tinne blakertje..Dat maakt het speels en spannend. Bij mij moet altijd alles passen. Maar ik vind het bij jou ontzettend leuk en inspireerd me dat ook te doen

    groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die kast blijft geweldig!
    Je hebt de vlinder een mooi plekje gegeven.

    Fijne avond
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, ik heb je blog nog maar net ontdekt en vind 'm helemaal leuk.
    Ik ben je gaan volgen en geniet enorm, zo frivole, I LOVE IT
    Groetjes,
    Barry van Des Guirlandes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love the drawers and everything else too. Beautiful pics! hx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ik zie dat mijn reactie helemaal niet op je blog is terecht gekomen....huh?
    Maar wat is de vlinder op een goede plek terecht gekomen, staat prachtig en je hebt er weer iets moois van gemaakt.

    Liefs,
    Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I LOVE Hagedorn Hagen too, and must admit your chest of drawers are amazing. Happy weekend sweets,
    Axx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ich finde die Kommode auch superschön und mit der Deko und dem Spiegel sehr gelungen. Viele Grüße Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, what a beautiful chest of drawers! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kast met lades zeg, zoiets zou bij ons ook heel mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!