donderdag 4 april 2013




Eindelijk weer tijd om nieuwe dingen te (m)haken!
















Het bamboe bankje staat in de woonkamer...
Samen met de manden kocht ik het bij Ilona,

























Ik ben bezig met nieuwe Frivole kussens en er komen
nieuwe bankjes met gehaakte zitting. Dit weekend haal
 ik een nieuwe lading kistjes, maar liefst 100 stuks!
Er komen ook weer hogere modellen bankjes..


























De nieuwe kleurtjes kocht ik bij marutska.nl
Ik ben ook bezig met een groot grijs
met een beetje wit kussen..









Zo gaaf, het neon groene kleurtje!
















Ik moet de binnenkussens nog stofferen, zittingen maken
voor de bankjes en alles op de foto zetten voor het ik het in 
de webshop kan plaatsen. Dat duurt helaas nog wel even..








Styling & Fotografie: Frivole







Ik heb vernomen dat de reportage van ons huis 
a.s. zaterdag 6 april zal worden gepubliceerd! 

Het blijft gek dat ik geen idee heb hoe het er uit zal zien..
Ik in ieder geval dikker dan nu, dankzij mijn killer dieet!
*_* 







14 opmerkingen:

  1. Ben heel benieuwd naar de reportage, ga de krant zeker halen!

    Spannend voor je, groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Susanne, wat een leuke post weer, maar even een vraagje, waar haal je de kistjes om zitbankjes van te maken? Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat je de reportage ook op je blog zien?
    Zo te lezen zul jij je de komende tijd niet vervelen :-) Geweldig dat je zoveel inspiratie hebt voor nieuwe dingen!
    Ik wil ook nog wel 3 kg kwijt voor de zomer...tips zijn welkom!

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zo die bolletjes katoen, alleen daarom zou ik al willen haken haha! Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Ben ook een poging aan het doen tot het leren haken. Leuke kleurtjes heb, ben nog steeds verliefd op het perzik kleurtje, alhoewel het neon groene kleurtje er ook zeker mag wezen! Ik ga de krant ook kopen. (leeuwarder courant was het toch?)
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook heel benieuwd naar de binnenkijker! Laat je m ook op je blog zien?! En tips om wat kilo's kwijt te raken zijn bij mij ook welkom ;-) Goed bezig! En wat een leuke projecten!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,

    Het ziet er weer prachtig uit!

    Ik kwam dit tegen op Etsy en ik moest gelijk aan jou denken haha:

    http://www.etsy.com/listing/106973621/giant-knitting-needles-size-50-25-mm?campaign_label=etsy_finds&utm_source=newsletter&utm_campaign=etsy_finds_040413_5444943252_0&utm_medium=email&email_sent=1365089641&euid=-P8piz5pFDztSXTMari6qeRCzWz4

    Groetjes,

    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's weer Suus... ben erg benieuwd naar de binnenkijker... Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi, ook ik ben erg benieuwd naar je binnenkijker!! Leuk :-) Fijne avond, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk bankje en prachtig die kussens Suus! Ik ga natuurlijk even kijken in de Leeuwarder :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kussens met leuke kleurtjes zeg!

    Groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kussens met leuke kleurtjes!

    Groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kussens met leuke kleurtjes!

    Groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie foto's van die bollen. Spannend die binnenkijker...

    groetjes Sot & Tof

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!