woensdag 24 april 2013

Een fluweeltje





Hij viel me direct op, dit groene bankje.
Ik controleerde het op vlekjes, deukjes, rafeltjes of versleten plekjes 
maar kon niets vinden. Het is dat je aan het model en het feit dat hij in de

kringloop winkel stond kunt afleiden dat het een oud bankje is,

anders zou je zo geloven dat het nieuw is.














Omdat ik geen idee had wat ik ermee moest, plaatste we het 
bankje eerst even in Pepijn zijn kamer. Ik kan als trotse moeder zeggen
dat ik het geweldig leuk vind dat Pepijn mijn liefde voor interieur deelt.
En dus is het nu zijn bankje en laten we het lekker op deze plek staan.
En lezen wij voor het slapen gaan samen een boek, op ons bankje.
Hij zit overigens heerlijk, zeer comfortabel!














Het kleed kocht ik bij Hema, het witte ster kussentje maakte ik zelf.
Aan de muur een koekkoeksklok die ik al jaren heb en vogelhuisjes. Het witte
vogelhuisje kocht ik 6 jaar geleden. Ik kocht er meer, helaas hebben mijn 
honden de andere gebruikt om hun tanden mee te flossen. Het
kleine houten vogelhuisje kreeg Pepijn van mijn oma.


Ik kocht muurstickers van KEK Amsterdam.
De mussen kocht ik bij kekamsterdam.nl   
Het egeltje kocht ik bij wonenmetlef.nl 























Helaas is mijn opa afgelopen zaterdagnacht overleden..
Ik bezocht mijn opa diezelfde dag nog en voelde het al aan, ik zag het aan zijn ogen.
Vorige week heeft hij aangegeven te willen stoppen met al zijn medicatie. Ik was

op bezoek met manlief en Pepijn en opa zei tegen me dat dat ons afscheid was. 


 Met opgeheven vinger zei hij tegen manlief:
 "Je weet het, goed op haar passen. Ze is mijn oogappeltje"




 

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooi verhaal en een mooie plaats voor dat bankje. Gecondoleerd met je opa wel mooie laatste woorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snif..wat lief van je opa meis...gecontroleerd met dit grote verlies.

    Geweldig dat bankje je heb wel lef hihi

    XXxx caab

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Snif..wat lief van je opa meis...gecontroleerd met dit grote verlies.

    Geweldig dat bankje je heb wel lef hihi

    XXxx caab

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat had jij een lieve opa zeg! Je hebt vast vele mooie herinneringen aan hem.. En wat fijn voor hem om je kinderen nog een tijdje mee te hebben gemaakt, Sterkte voor jullie. liefs, Annasoer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allereerst gecondoleerd met je opa.

    Dat bankje is zo op die foto echt een eye cather! Prachtig!


    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi en lief dat je opa dat gezegd heeft! Sterkte ermee, Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief van je opa, gecondoleerd en denk terug aan de mooie herinneringen die je samen met hem had.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige foto's en gecondoleerd met je opa prachtige woorden van hem geeft je straks kracht ...heel veel sterkte ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel sterkte gewenst met het verlies van je opa...mooie woorden die hij als laatste met je gedeeld heeft.

    Pepijn boft met zo'n geweldige creatieve moeder, ook deze ruimte ziet er werkelijk fantastisch uit!

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel sterkte de komende tijd! Gecondoleerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gecondoleerd. Wat een prachtige woorden van je opa.

    Liefs Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gecondoleerd met het verlies van je opa! Maar wat heerlijk dat jullie zo afscheid hebbben kunnen nemen. Bij ons was dat helaas niet meer mogelijk en dat doet nu na een half jaar nog steeds pijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een beetje laat, maar nog gecondoleerd met het overlijden van je opa. Een lieverd zo te lezen, ik voel met je mee. Mijn lieve oude opa is afgelopen zondagmiddag overleden, was ook een enorme schat! Het gebeurde vrij onverwachts, hij was eigenlijk kerngezond... Maar een longontsteking is hem helaas fataal geworden. Heel veel sterkte nog en hou de mooie herinneringen vast! Dat doe ik ook xx

    Veel liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey lieve Suus,

    heel veel sterkte met het verlies van je opa..
    Ik vind je bankje eerlijk gezegd spuuglelijk haha. Altijd als ik zulke bankjes zie loop ik er zo voorbij... ik vind de kleur verschikkelijk, maaaaaar nu ik hem zo bij jou zie staan en hoe leuk en jong je hem weer maakt... vind ik hem helemaal te gek.

    liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!