donderdag 18 april 2013




In Annabel haar kamer zit een nis.
Vroeger stond er in de nis een wastafel.
Hij zit onder de trap naar zolder, zo ook in Pepijn
zijn kamer. Bij hem staat zijn keukentje in de nis.
Bij Annabel heb ik er iets anders op gevonden.
























Ik heb het bedacht, manlief voerde het uit.
Ik wilde 2 planken boven elkaar zodat ik een plek had voor
de luiers, die wil je natuurlijk bij de hand hebben. De witte kapstok
hing vroeger boven de commode van Pepijn toen hij baby was.
Nu hangt hij boven de verschoonplaats van Annabel..



















Het mandje aan de kaptok met daarin de sokjes van Annabel
en het mandje op de plank met alle verzorgingsproducten zijn van Ikea.
 Geen Zwitsal, ik vind deze mint kleurige flacons veel mooier, haha.

Het schattige nachtlampje kreeg ik van mijn lieftallige zusje Roosmarijn.

De zeepketting en het poppetje maakte mijn nichtje Daphne zelf.



















Het buikkastje kreeg ik van mijn lieve opa en oma.
Zij kregen het cadeau, het was een huwelijksgeschenk.
Heel bijzonder dat het nu in de babykamer van mijn dochter staat.
Ik zal het ook nooit wegdoen, daarin ben ik een sentimentele muts.
Ik verfde het natuurlijk wel, dat vonden ze geen probleem..
Het kastje heeft een mooi plekje gekregen.
















Het Mim-Pi jurkje kreeg ik van mijn lieve vriendinnetje
Titia, helaas is het alweer te klein. Ik kan er geen afscheid van

nemen en laat het lekker hangen ter decoratie..




 ♥ 



9 opmerkingen:

  1. Prachtig! Echt een supermooie kamer heeft je meisje... en ja, de producten van etos zijn ook veel fijner ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat behang is echt geweldig!!
    Ook hier thuis staan de mintgroene flacons op de commode :-)
    Leuke oplossing voor de nis, ze heeft een prachtig kamertje.

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een ideale oplossing voor de nis. je dochtertje heeft een erg leuk kamertje.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha! Ik had ook altijd etos verzorgingsproducten... om de mooie, mintgroene flesjes!! Ruikt net zo lekker, hoor!!

    Fijn weekend!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk kamertje.. echt leuk om zo is alles te bekijken. Zo'n inhammetje hebben wij beneden in onze lange snalle gang.. daar zat vroeger een deur en nu staat daar onze franse kapstok in. Wat leuk die verzorgings producten van ikea... echt allemaal heel leuk gedaan en ik hou van die kleurtjes.

    liefs en fijn weekend Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo lief kamertje vind ik dit! Echt een zoet, meidenkamertje. Leuk hoor die details waar je zo aan gehecht bent. Fijn weekend en lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Suus, wat ben jij een ge-wel-di-ge styliste!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. muy lindas ideas y reutilizacion de los muebles!!!.- Marina de Argentina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er erg leuk uit, net zoals alle andere kamertjes overigens! Vraagje: waar heb je het vloerkleed gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!