zondag 14 april 2013



Aaaah, wat gaat het toch allemaal snel met de kinderen!
Pepijn zit alweer een tijdje op de basisschool waar hij zich prima vermaakt.
Wat een verschil, het is stil overdag en de woonkamer ligt niet bezaaid met auto's.
Het was even wennen voor mij om steeds op de tijd te letten en 4x per 
dag 
naar school te lopen en weer terug maar het is nu alweer gewoonte.
En hij heeft lekker woensdagmiddag en vrijdagmiddag vrij.
Dan zit hij aan tafel en knutselt er op los..

Mijn kleine meisje is gek op zichzelf..
Ze speelt graag met haar spiegelbeeld, in haar speeltje met 
plastic spiegeltje ziet ze zichzelf en kletst ze er op los in babytaal.
Ook knuffelt ze dan even met zichzelf met liefkozende geluidjes en al.
Ze  is zo blij als we haar grote broer weer op gaan 
halen van school. 
Ze zijn zo dol op elkaar..







































Ik ben echt de grootste bofkont!
Het is zo heerlijk, twee van die lieverds..







10 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes en ze lijken echt op elkaar. Geniet maar lekker van deze tijd! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat een lieve foto's!
    Fijne zondag.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatjes zeg! Ik kan me voorstellen dat je er trots op bent:-) mooie foto's heb je gemaakt! Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve koppies! Ik vind ook dat het zo enorm snel gaat... Dus volop genieten! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lekker stel en wat lijken ze op elkaar. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooh heerlijk he moeder zijn. Wat een mooie lieve kindjes heb je...

    liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatjes!
    Geniet ervan!!!

    Fijne avond
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!