woensdag 27 maart 2013



Tijdens het interview voor de Wonen&Co blijlage van de
Leeuwarder Courant viel me op dat ik door de jaren heen heel veel
heb gemaakt of gepersonaliseerd. Iets wat ik snel vergeet
 omdat het voor mij zo normaal is.


Het was heel leuk om alles na te lopen en te zien hoe verrast
een ander daarover kan zijn. Nog leuker waren de complimentjes,
in mijn omgeving kent iedereen me en weten ze niet beter,
ik laat het niet eens meer zien als ik iets heb gemaakt.


Overigens ook alle credit voor manlief, die doet fijn met me
mee.. niets zo heerlijk als samen bezig zijn!















Dit is wat je ziet als je door de deuropening onze woonkamer
 binnenstapt. Om de eettafels staan krukken, ik ben gek op krukken!
Het achterste krukje kocht ik bij Old Basics de twee andere
maakte ik zelf. De voorste (rechts) maakte ik van kistjes,
een hoog model van de bankjes in de webshop.


De zachtroze kruk was een stoel, ik sloopte de rugleuning en
verfde de 'kruk' in de kleur Rose White van Painting the Past.
Ik heb een zitting gemaakt die ik eerst heb bekleed met 
wit linnen. 
Vervolgens stoffeerde ik de zitting met een hoes die ik heb gehaakt, 
daarna heb ik de zitting aan de kruk bevestigd. 


































Nog iets waar ik gek op ben: memoborden!
Het memobord maakte ik van linnen met neon geel touw 
van House Doctor. Hier heb ik het memobord gewoon
 tegen de muur op de grond gezet.
























Dit was een kant van de eettafel..
Aan de andere kant staat een Zweedse keukenbank. 
Dat laat ik je binnenkort zien!






6 opmerkingen:

  1. ziet er super uit, heerlijk om zelf dingen te maken herken het helemaal ....niets is mooier ben zelf ook gek op krukjes en tafeltjes dus die passie delen we samen hahahah wens je een fijne week ...hier in Harlingen volop het zonnetje dus even heerlijk genieten ....lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Juist die eigen draai die je aan je spullen geeft maakt je huis zo mooi en bijzonder. daar vindt je er geen 13 van in een dozijn :-). Ben benieuwd naar je bankje! lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is wat een huis een thuis maakt! Erg mooi, vind vooral het krukje met het gehaakte dekje erg leuk.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sooo suus jij maakt echt mooie dingen. Ik maak ook graag dingen en dan laat ik het altijd graag zien en hoop ik dat mensen het helemaal leuk vinden... maar jouw spulletjes zijn wel echt mooi. Ik vind het heerlijk om bij jou binnen te kijken en je inspireerd me zo met al je gedurfde kleurtje... dat neongeel bijvoorbeeld op het moodbord. Helemaal niet mijn kleur maar ik vind het gewoon superrrrr gaaf.

    liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, wel herkenbaar dat je op gegeven moment je nieuw gemaakte spullen niet meer laat zien. Anders blijf je ook bezig.

    Dat is wel weer fijn aan zo'n blog. Je laat toch je creaties zien, maar de mensen bekijken zelf wel of ze dat willen en wanneer.

    Leuke site by the way, met mooie spullen

    Groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf gemaakt allemaal! Wat ben jij enorm creatief en handig! Juist die touch of neon maakt het helemaal af met alle pasteltintjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!