zaterdag 19 januari 2013





Er komen momenteel veel leuke dingen op mijn pad.
Ik moet het voor nu klein houden omdat ik simpelweg niet meer aan kan,
maar het is heel fijn dat er vraag naar is en ik zoveel kansen krijg.
En uiteraard een groot compliment.. 

Zo ontving ik een brief van Wonen&Co.
Wonen&Co de beurs is het grootste woonevent van Noord-Nederland, de
op één na grootste woonbeurs van Nederland. Dit jaar lanceren zij een nieuwe
winkelstraat; Webshop@Co. Ze hebben een select aantal unieke webshops
benaderd, waaronder Frivole. Natuurlijk een geweldige kans!

Van 14 tot en met 17 maart 2013 vindt de achtste editie plaats.
Neem eens een kijkje op wonenencodebeurs.nl

Zeker een bezoek waard!
























Kleur van de kruk, 'Apple White', Painting the Past.














De zitting is bekleed met wit linnen.
Daarop een gehaakte hoes, in een peach kleur.













Ik wens je een heel fijn weekend,

Lieve groet, tot snel, Susanne!




7 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel lief uit! Zit het kussen ook vast aan het krukje?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je!
    Het kussen zit inderdaad aan de kruk vast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker en groot compliment, maar je maakt ook superleuke dingen.
    Het krukje vindt ik ook weer geweldig. Prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel groot compliment! Geweldig dat je webshop zo goed draait.
    Ik had ook niet anders verwacht, aangezien je zo'n leuke spullen maakt!

    Fijne avond
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Suus,

    Ik had even gemist dat je webshop al open was...sorry! Maar wat een mooie spullen maak je! En dat haken gewoon zonder patroon. Mooi!
    Leuke dingen komen er op je pad en terecht! Leuk al die reacties van klanten...daar doen we het toch voor :)

    Succes met alles!
    Liefs,
    Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kleurje past mooi bij mijn post over koraal! Volgens mij woon je niet zover van mij vandaan, misschien kom ik nog eens een workshop bij je doen! Groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!