woensdag 2 januari 2013




Ik ben natuurlijk druk bezig met de nieuwe collectie van Frivole.
Wat ik graag wilde was een collectie lampen maken.


Ik ben altijd alles aan het veranderen wat ik heb gekocht, bijna niets blijft in originele
 staat.  Als ik iets koop of krijg kan ik niet wachten om er mijn eigen draai aan te geven.
 Daarom ben ik gek op de kringloop. Op zoek naar oude spulletjes die ik weer kan 
gebruiken om iets nieuws van te maken.. maar ook nieuwe dingen personaliseer ik..
Heerlijk!






















Zo maakte ik deze wandlamp..
Het 2-arms koperen lampje is zo mooi in combinatie met het zwart,
ik hou van het sierlijke van de lijst samen met het stoere van
de ijzeren frames van oude lampenkapjes. 
















Kijk eens hoe heerlijk de zon door de ramen in de erker schijnt!
Door de mooie glas-in-lood raampjes..
Zo fijn..


























Alleen deze lamp heb ik in zwart gemaakt..
Ik heb nog meer lampen gemaakt, in heerlijke kleuren.

Nog eventjes en jullie kunnen alles zien, eindelijk!




Lieve groet, tot snel, Suus!







3 opmerkingen:

  1. Ik vind je lamp super leuk.
    Ben benieuwd naar de andere.
    Jullie ook alle goeds voor 2013.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volg je blog al langere tijd, maar nu maar eens een reactie plaatsen. De lamp is zo erg mooi, stoer en sober. Geweldig ook in combinatie met de kussens in pasteltint.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig. Succes met de a.s. opening van je winkel. En alle goeds voor het nieuwe jaar. X

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!