vrijdag 11 januari 2013



Een ander hoekje in Pepijn zijn kamer en een nieuwtje!














In zowel de kamer van Annabel als de kamer van Pepijn zit een nis.
Wij hebben een jaren 30 huis, bij het bouwen van het huis werd in de nissen
een wastafel geplaatst. Die wastafels zaten er niet meer in toen wij dit
huis kochten, maar toch wilde ik de nissen behouden.
















Ik hou van gekke hoekjes in ons huis, het is een uitdaging om te bedenken
wat ik ermee ga doen. Het keukentje hebben we jaren geleden gekocht bij Ikea. 
Zo ook het voddenkleedje, ik ben gek op voddenkleedjes!




















Boven zijn keukentje heb ik een rekje met haken gehangen.
Aan het rekje de keukenbenodigdheden, net echt!
De pompoms zorgen voor wat kleur..
















Het is een echte speelkamer geworden, erg fijn voor een jochie van bijna 4 
jaar oud met veel fantasie. Hij is vaak in zijn kamer, hij speelt er en maakt de
lekkerste dingen in zijn keuken voor al zijn knuffels die hij op een rijtje zet.

Of hij zit in zijn tent op zijn bed een boek te 'lezen' of spelletjes te spelen op de Ipad.
Heerlijk dat hij zo blij is met zijn kamer..

Hij wordt groot, dinsdagochtend gaat hij voor het eerst een ochtend wennen op de 
basisschool.. Eindelijk! Hij heeft het er al over vanaf zijn 3de verjaardag.

Hij is er aan toe, ik zal er wel even flink aan moeten wennen.
Gelukkig heb ik nog een heerlijk klein babymeisje..
Al wordt ook zij snel groter en groter..














Lieve groet, tot snel, Suus!




5 opmerkingen:

  1. Nisjes zijn geweldig. Wij hebben ze helaas niet meer in huis. Leuke plek voor het keukentje.
    En wat een bos haar heeft je kleine meid al, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat al een flinke dame!
    Kunnen ze goed met elkaar overweg?
    Leuke invulling van dat nisje.
    Goed weekend, groetjes, Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo gezellig op z,n kamer en wat een moppie is je Annabel. Vergeet niet te genieten. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat een scheetje zeg.

    Groetjes wilianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What lucky children you have. The rooms are beautiful. hx

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!