maandag 26 november 2012



Eindelijk.. weer enkele foto's van Pepijn zijn kamer..
Voor nu foto's van zijn bed, zijn heerlijke slaapplekje..






nachtlampje konijn psikhouvanjou.nl




Ik heb nog een leuk idee voor de middelste pootjes van zijn bed..
Ze zijn nu nog wit, ik wil er een 'jasje' voor haken..











Zijn bed was wit, ik verfde het donker grijs, verf zelf gemengd.








Lantaarntje juriannematter.nl




Toen Pepijn geboren werd sliep hij ook al onder deze 'tent', zijn 
ledikant stond er onder, net als in de babykamer van Annabel..














Om de gekreukte linnen look te krijgen heb ik de gordijnen gewassen, nat 
uit de wasmachine gehaald, er een grote prop van gemaakt en zo laten drogen.












Binnenkort meer foto's van zijn kamer, hij heeft een nieuwe kast!


Lieve groet, tot snel, Suus!




9 opmerkingen:

  1. lijkt me voor Pepijn erg leuk om in een tent te slapen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi en gezellig weer! Een echte stoere, jongenskamer! Geweldig, Susan! Gaat verder alles goed? Hebben jullie al een huisje gevonden? Sterkte hoor en lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel mooi geworden zeg! Leuke inspiratie voor de kamer van mijn eigen zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat ben je toch crea en wat ziet het er leuk uit..
    Liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel erg leuk uit, zo'n knusse tent. en dan het stoere houtblok.

    Groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super stoere kamer Suus... geweldigzo´n tent bed... heel spannend voor kleine grote mannen denk ik! Echt heel mooi geworden! lieve groetjes Elvera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke kamer voor Pepijn !!
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kamer zeg! Voor mijn kleine mannetje wil ik ook zijn kamer gaan veranderen, even wat stoerder maken. Door jou foto's doe ik heel wat inspiratie op! Heel leuk!
    Dank je wel voor het delen.
    Groetjes, Rosaly

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!