donderdag 29 november 2012



Een nieuw klusje!
Omdat ik voor frivole  een collectie lampen wil maken ben ik druk
aan het verzamelen. Helaas heb ik last van tijdgebrek, ik moet echt vaker naar
de kringloop.. Gelukkig heb ik een moeder die nu en dan ook iets op de kop tikt voor me
en een oma die van alles verzameld en vervolgens niet weet wat ze ermee moet.

Zo kocht ik de grote lampenkap van mijn moeder..
En een koperen 6-arms kroonluchter van mijn oma..


Ik heb ze gecombineerd..







Ondanks dat ik de lamp zo al best geweldig vind, beetje fout,
 maar wel leuk fout, ga ik er toch nog iets mee doen.

Ik ga aan de slag..


Lieve groet, tot snel, Suus!

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke combinatie! (:

    Ben erg benieuwd naar het resultaat!
    Succes om deze lamp een nieuwe look te geven! :)

    Groetsz Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow it's beautiful! It looks great! hx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw heerlijk fout.
    Super leuk.
    Veel plezier met pimpen.
    Ben benieuwd.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben benieuwd ik zie er wel iets in ,ook nu al leuk: lekker fout
    ik ga je volgen dus ikzal het wel zien als de lamp klaar is ,,fijn weekend!
    manuela

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!